השופטת מיכל אגמון גונן נגד שרת הפנים איילת שקד: "פעלה לשיבוש הליכים"

תלונה רשמית מפתיעה של השופטת מיכל אגמון-גונן, על דעת נשיאת בית המשפט העליון ליועצת המשפטית לממשלה נגד שרת הפנים איילת שקד נסגרה תוך 48 שעות בלבד (פוליטי).

כיכר השבת | ל' בניסן תשפב 01.05.22

תלונה רשמית מפתיעה של השופטת מיכל אגמון-גונן, על דעת נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות ומנהל בתי המשפט ד"ר יגאל מרזל, הוגשה ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה נגד שרת הפנים איילת שקד. על פי תלונת השופטת, השרה פעלה כדי לשבש הליכי משפט, כך חשף אבישי גרינצייג ב׳גלובס׳:

על פי הנטען, השרה שקד ביקשה מחברה המשותפת לשניהן, לדבר עם השופטת ולהמליץ לה לשנות את פסיקותיה ביחס לאזרחים אוקראינים שנכנסים לישראל, וביחס לתיק של אוקראינית ספציפית אשר משרד הפנים דחה את בקשתה להיכנס לישראל.

על פי הפרסום בגלובס, היועמ"שית, שקיבלה את התלונה דרך מנהל בתי המשפט, סגרה את התיק במהירות שיא של 48 שעות, יעילות שאינה מוכרת בקרב משרדי הממשלה השונים או מתלונות עבר אחרות. בהרב-מיארה הבהירה בתשובתה, שאין בנטען שום דבר פלילי שמצדיק את התערבותה.

על פי החוק, חקירה פלילית נגד שר דורשת אישור של היועצת המשפטית לממשלה ומשום כך התלונה הוגשה ישירות אליה ולא למשטרה, אך כאמור התלונה בוטלה באופן מיידי.

השופטת מיכל אגמון גונן נגד שרת הפנים איילת שקד: "פעלה לשיבוש הליכים" ' fhfr vac, ' 01.05.2022


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה