השופטת שפרה גליק מקללת, הנהלת בתי המשפט מטייחת



שופטת שפרה גליק מתפרעת מול בעלי דין ועורכי דינם מאחורי הדלתיים הסגורות.
שופטת שפרה גליק לעו"ד: "אני חולה, מקווה שתידבקו"
שופטת בית הדין לענייני משפחה בתל אביב, שפרה גליק, כבר נתפסה בעבר באמירה בעייתית כשאמרה לעורכת דין שטענה בפניה – "אני אעלה אותך על טיל". בהקלטה שהגיעה לידי חדשות 2 נשמע שהשופטת מסתבכת באמירה בעייתית נוספת.
גיא פלג | חדשות 2 | פורסם 01/04/15

"מקווה שתידבקו בחום שלי" - בהקלטה שהועברה לידי חדשות 2 נשמעת שופטת בית הדין לענייני משפחה בתל אביב שפרה גליק בהתבטאות בעייתית ויוצאת דופן כלפי שתי עורכות דין שטענו בפניה.

גליק נתפסה כבר בעבר באמירה בעייתית כשאמרה לעורכת דין במהלך דיון "אני אעלה אותך על טיל". בהקלטות החדשות שהובאו מידי נוכחים באולם בית הדין, נשמעת השופטת כמי שמאחלת לשתי עורכות הדין שהיו איתה  שיידבקו בחום שממנו ככל הנראה סבלה.

"אין לי זמן, אני יושבת כאן עם חום", נשמעה גליק אומרת לעורכות הדין. "אנחנו נתחלק מצוין בזמן ואנחנו לא נבזבז דקה ויש לי כדורים נגד חום, תרגישי טוב", השיבו לה עורכות הדין. אלא שאז אמרה להן גליק: "אני מקווה שאתם תידבקו וזה יוריד לי קצת מהלחץ שיש לי".

"ייתכן שההקלטה שובשה"

יש לציין שבפרוטוקול הדיון נכתב כי השופטת אמרה "אני מקווה שלא תדבקו". יחד עם זאת, מוסרי ההקלטות טענו שמדובר בהקלטות אותנטיות. הן הועברו יחד עם תלונה חריפה להנהלת בתי המשפט ולמבקר המדינה.

ההקלטה הגיעה בין השאר גם לח"כ אילן גילאון (מרצ) שמתח ביקורת על התנהלותה של השופטת. "ההקלטה מעידה על התנהלותה של השופטת גליק, חובה לשמור שהצדק ייעשה ויישמר גם מאחורי הדלתיים הסגורות לבל ייפגע אמון הציבור במערכת המשפט", טען.

חבר הכנסת גלאון אף פנה לנשיאת בית המשפט העליון מרים נאור בבקשה כי תבחן את המשך כהונתה של השופטת גליק, או לכל הפחות תעביר אותה מהתיק הרגיש שהיא מנהלת.

מהנהלת בתי המשפט נמסר בתגובה כי "יש פרוטוקול המדבר בעד עצמו ואינו תואם את ההקלטה, אשר יכול ושובשה. מדובר בקלטת שהוקלטה בניגוד לדין וללא אישור בית המשפט לענייני משפחה, אשר הדיונים בו מתנהלים בדלתיים סגורות ואסורים בפרסום".

שופטת שפרה גליק לעורכות דין: "אני מקווה שאתן תידבקו"
שופטת שפרה גליק לעורכות דין: "אני מקווה שאתן תידבקו"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה