ישעיהו טישלר בימ"ש שלום באר-שבע – שפיטה הזויה, מופרכת וחסרת קשר למציאות

ינואר 2014 - ישעיהו טישלר בימ"ש שלום באר-שבע – שפיטה הזויה, מופרכת וחסרת קשר למציאות
ישעיהו טישלר שופט. לשיטתו הוא נמצא בהיכל המשפט לא היכל הצדק
ישעיהו טישלר, מונה באופן תמוה לשופט בית המשפט. טישלר חסר כישורים משפטיים לחלוטין, כפי הנראה גם זכרונו לא משהו, גורם נזקים עצומים לאזרחים הנקרים באולמו. מכתב תלונה חריף הוגש נגדו על ידי בעלת דין, מפרט באופן שיטתי על פסיקה והחלטות חסרות קשר למציאות ולראיות המונחות בפניו, תוך הפרת זכויות בעלי דין העומדים לפניו.
הסיבה לאי פרישתו של טישלר, היא כספית בלבד. הוא עדיין לא זכאי לפנסיה משמעותית, ולכן מסרב לעזוב את כס השיפוט.

תקצר היריעה מלפרט את מלוא היקפן של פסיקותיו המופרכות של טישלר והעוולות שביצע כנגד בעלי דין. לשם ההמחשה בלבד, תובאנה להלן מספר דוגמאות, בבחינת מועט המעיד על המרובה:


בתיק משפחה מספר 2256/08 (דרעי נ' דרעי) מינה השופט טישלר את רו"ח אלי אייל – עבריין מורשע במעשי מירמה חמורים (הונה את רשויות המס בסכום של כמה מאות אלפי ש"ח, דיווח שנים דיווחים שקריים לרשות המיסים, הודה בכך בפני שופטת שלום בחיפה אורית קנטור ונידון לחמישה חודשי מאסר בפועל!) כ"מומחה" למתן חוות דעת על שווי עסק של הנתבע בתיק.  טישלר טמן פח יקוש לנתבע, שכן עבריין מורשע בעבירות מרמה חמורות אמור להכריע גורלו. ברור כי לבעלי דין לא יכול להיות אמון בשופט ולא במערכת המשפט המאפשרת עוולה חמורה זו.

בתיק אחר נפש טישלר עם עורך דין של אחד התובעים בתיק בו הוא דן. ייאמר מיד: איפה נשמע דבר כזה??? מן המוסכמות והמפורסמות, ולו רק מחמת מראית פני הצדק, השופט חייב לפסול עצמו, אם קיים חשש לניגוד עניינים בשל עניין אישי של השופט עם מי מבאי כח הצדדים. אלא שטישלר, בצעד מלוכלך, אינו מבין מה לא בסדר בהתנהגותו ומסרב לפסול עצמו מלדון בתיק.
להלן מכתב התלונה שהוגש לנציבות תלונות הציבור על שופטים, ושטרם זכה לטיפול עד כה.
המשך יבוא.
ישעיהו טישלר – מכתב תלונה לנתל"ש: ראיות על עבירה על החוק והתנהגות חסרת רסן במתדיינים
    ישעיהו טישלר – מכתב תלונה לנתל"ש: ראיות על עבירה על החוק והתנהגות חסרת רסן במתדיינים
ישעיהו טישלר – מכתב תלונה לנתל"ש: ראיות על עבירה על החוק והתנהגות חסרת רסן במתדיינים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה