שופט השלום באר שבע ישעיהו טישלר הודח עקב התבטאות קשה נגד עדה

גלי צהל - 16.02.2014 - מה בוער עם רזי ברקאי - כתבת הדס שטייף - שופט בית משפט השלום ישעיהו טישלר שאל עדה: "תגידי לי - את זונה?"

בלעדי מגלי צה"ל: שופט בית-משפט השלום בבאר-שבע ישעיהו טישלר ייאלץ לפרוש מתפקידו בעקבות ריבוי תלונות שהצטברו נגדו. לגלי צה"ל נודע כי השופט, ישעיהו טישלר, שאל אישה שהעידה בפניו האם היא זונה. "זה הרגיש כאילו הגעתי לשוק", סיפרה




זה קרה ביום רביעי לפני פחות משבועיים. בעת שרבקה לוין היתה בעיצומה של עדות, שופט בית משפט השלום בבאר שבע ישעיהו טישלר פנה אליה ואמר, כפי שהיא סיפרה לגלי צה"ל, "תגידי לי - את זונה? סתם רציתי לדעת". לדברי לוי, השופט הצביע על מקום מושבה בעת שאמר את הדברים.

כל הנוכחים באולם, בהם ילדיה וקרובי משפחתה של לוין, הוכו בתדהמה. "אני מרגישה עלבון", סיפרה לוין, "אני באתי לבית המשפט בשביל לברר סוגיה שבשבילה קיים בית משפט". לדבריה, היא הרגישה עלבון גדול. "זה היה ממש כאילו הגעתי לשוק", סיפרה.

לוין לא מצליחה להרגע. היא לא מבינה איך שופט נוהג כך בעדה באמצע הדיון. "אני רוצה לשאול את השופט - מה אתה חשבת כשקראת לי זונה? האם היית שואל שאלה כזאת גבר?", הוסיפה. הבוקר היא אומרת לגלי צה"ל כי השופט לא רק שלא יכול להמשיך לדון בעינינה, שכן אין לה אמון בו וגם לא תוכל להסתכל בעינייו, אלא שנציב תלונות השופטים חייב להפסיק את עבודתו של השופט לאלתר.

מדוברות בתי המשפט נמסר בתגובה: "בל תלונה שהוגשה לנציב תלונות השופטים לא נוכל להייחס לגופו של עניין". למרות זאת, לגלי צה"ל נודע כי השופט כבר חתם על פרישה מוקדמת בשל תלונות נוספות נגדו. זה יקרה מיד כשיסיים לדון בתיקים בהם החל לטפל.

נשאלת השאלה האם שופט שנוהג כפי שנהג בגברת לוין, וממה שעולה מעדויות נוספות שהגיעו לידי גלי צה"ל על התנהלותו כלפי עדים נוספים, ראוי שימשיך לשבת על כס השיפוט ואפילו יום אחד נוסף. חברת הכנסת עליזה לביא אמרה בעקבות הפרסום כי "העובדה שאיש כזה יושב על כס המשפט מחייבת בדיקה וריענון של כל הליך המיון וההכשרה של שופטים".

קישורים:

שמואל בוקובסקי - שופט לענייני משפחה ראשון לציון - אינו בתפקיד מספטמבר 2011 - מרץ 2013 - מזה כשנה וחצי שמואל בוקובסקי אינו בתפקיד. בוקובסקי מאחורי דלתיים סגורות ללא ראיות החריב חיי קשישים וילדים בשם "עבודת קודש", "טובת החסוי" ועוד סיסמאות מטופשות אותן קנה מהיותו מאדריכלי מערכת הרווחה המושחתת במדינת ישראל. בוקובסקי נשוי לפקידת סעד מחוזית מיכל מילשטיין בוקובסקי ולא טרח להימנע מתפקידו או להודיע לבעלי דין על החשש לניגוד עניינים...

שמואל בוקובסקי - מכבסת הבלים ודברי בלע נגד משפחה בהליך אימוץ - ינואר 2012 - בית משפט עליון רע"א 7535/11 - מדובר בזוג הורים בעלי פיגור אשר בית משפט לענייני משפחה (שופט שמואל בוקובסקי) קבע כי יש לשלוח את בתם בת השלש לאימוץ סגור. ההורים מבקשים לצמצם את תוצאות האימוץ, באופן שסבתה של הקטינה, אמה של המבקשת והאפוטרופא שמונתה לה לדין, תישא באחריות לגידולה. מנגד, סומך המשיב (לשכה משפטית משרד הרווחה) ידיו על פסקי הדין של ערכאות קמא. לבת המאומצת אחות קטינה שהוכרזה "נזקקת" - מהחלטת העליון ניתן ללמוד על דרכי הפעולה של שופט בית משפט לענייני משפחה שמואל בוקובסקי, הנשוי לפקידת סעד מחוזית לחוק הנוער מיכל מילשטיין בוקובסקי ואשר שימש שנים רבות בעברו כיועץ משפטי במשרד הרווחה:

דרכי הרמיה השופט שמואל בוקובסקי - רשלנות שיפוטית קיצונית בדלתיים סגורות - בית משפט לענייני משפחה ראשון לציון - נובמבר 2006 - שופטי בתי משפט לענייני משפחה ובתי משפט לנוער, ופקידי סעד מבזים והורסים חיי אזרחים ומשפחות בבתי משפט מאחורי דלתיים סגורות. הם מגלגלים את האחריות אחד על השני אינם מנמקים תחושותיהם והחלטותיהם ההזויות והם מוגנים נגד תביעות ותלונות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה