צ'רלי בוזגלו "ההוא"


מתוך: "חרב עליי עולמי": אביה של שלי עמרמי ז"ל בראיון חושפני עד כאב במלאת שלוש שנים למותה , אשר אטדגי , 13.12.19 , mynet כפר סבא

שלוש שנים לאחר מותה הטראגי של שלי עמרמי ז"ל, מי שהיתה יו"ר מועצת הנשים וחברת מועצה בכפר סבא, פותח אביה, עו"ד ברוך עמרמי, לראשונה את ליבו וחוזר ליום הנורא שבו שמה בתו האהובה קץ לחייה. "מאז אותו יום ארור אנחנו בוכים. אני מחייך, אבל הכול חלול מבפנים, אין כבר טעם לחיים כאלה"

נסיבות מותה של עו"ד שלי עמרמי קשורות לבעלה דאז צ'רלי בוזגלו. להלן קטע מראיון עם אביה של שלי עמרמי, עו"ד ברוך עמרמי.

היחסים עם צ'רלי


בכניסה למשרדו של עו"ד עמרמי הממוקמת בבית הפרטי המשופץ, שבו התגורר אביו אליעזר עמרמי, ברחוב רוטשילד הפסטורלי בכפר סבא, מוצבת מכונת בועות סבון, המפיחה בלונים, שהרוח החורפית מפזרת לכל עבר. עמרמי מסתכל מבעד לחלון: "זה קטע שיווקי טוב. אמיר הבן שלי הציב את זה. מרגיש יום הולדת", אמר, ואפשר שהתכוון לבלונים המיותמים של יום ההולדת ההוא.
"ביום שבת, יום ההולדת שלה, הרגשנו שמשהו רע קורה. שלחנו לה מסרונים והיא לא הגיבה. אשתי דאגה. היה חשש באוויר. התחלנו לברר מה קורה. ואז הגיע הטלפון מאמיר. 'ההוא' התקשר אליו ואמר לו שהוא חושש לחייה. לא היה צריך להמתין הרבה, כוחות ההצלה עידכנו אותנו, משם לאיכילוב ובתוך כמה שעות לאין-חיים שלה ושלנו".

מי זה "ההוא"? "בעלה".

שמתי לב שאתה מקפיד לא לקרוא לו בשמו: צ'רלי בוזגלו.
שתיקה ארוכה. עמרמי נע באי-נוחות. "תראה, בשורה התחתונה שלי נטלה את חייה. היא ורק היא, זאת הייתה ההחלטה שלה ורק שלה. היא הייתה האישה הכי קרובה לשלמות שאני מכיר, ואומרים את זה אנשים שאין להם קרבת דם איתנו. היו לנו תהיות לגבי הקשר בינה לבין צ'רלי בהתחלה. אבל שלי התעקשה. לא יכולנו לעמוד בפני זה. "כששלי באה אליי ואמרה לי שהיא רוצה ללמוד משפטים בחו"ל, באנגליה, מימנתי לה מיד, לא ידעתי שגם הוא יהיה שם וילמד איתה. אבל מהרגע שזאת הייתה הבחירה שלה, השלמנו עם זה. כששאלו אותי: איך החתן שלך? תמיד אמרתי 'לא יכול להיות יותר טוב'. עשיתי זאת למענה".

אתה נמצא בקשר איתו?
"קורקטי. יש נכדים באמצע. שאגב הם אחד לאחת שלי שלנו. הם לקחו את האופי שלה ואת היופי שלה. אבל עכשיו הוא בזוגיות אחרת וטוב שכך".
עם ריטה.
"כן. אני דווקא שמח מאוד לשמוע דיווחים מהנכדים שלי, שהיא מתייחסת אליהם בחום רב. זה משמח אותי מאוד. כלפיו, אישית, אני לא מפרגן רע".

ביטוי מעניין, "לא מפרגן רע". 

"יצא לי מבפנים".

צ'רלי בוזגלו וריטה. "הוא בזוגיות וטוב שכך" | צילום: איציק בירן
צ'רלי בוזגלו וריטה. "הוא בזוגיות וטוב שכך" | צילום: איציק בירן


"חרב עליי עולמי": אביה של שלי עמרמי ז"ל בראיון חושפני עד כאב במלאת שלוש שנים למותה , אשר אטדגי , 13.12.19 , mynet כפר סבא

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה