משטרת ישראל מרחב מוריה - קצין משטרה שיקר לב.כ של עצורה כדי למנוע להיפגש עימה

יוני 2016 - קצין משטרה ממרחב מוריה ירושלים משטרת ישראל שיקר לעו"ד שייצג עצורה בשעות הראשונות של המעצר כדי למנוע מעורך הדין להיפגש עימה ובכך פגע בזכויותיה להיפגש עם עו"ד ע"פ חוק טרם החקירה.

להלן פוסט שהעלה לרשת הפייסבוק ב.כ העצורה עו"ד ירון מידן:


היום הייתה לי וללורי הרבה הרבה יותר,

חוויה מטלטלת!

הממסד הודיע לנו באופן הברור ביותר:

אני כאן! אני אלים! אני מושחת!

ואני כזה כי אני יכול לעשות הכל!

אל תתעסקו איתי ולורי תישאר עצורה למשך הלילה!

וקצין המשטרה שיקר לי ואמר לי שלורי סירבה לקבל ייצוג...

לא איפשרו לי עד ההחלטה על מעצרה לשוחח עימה.

ושופטת (כרגיל שופטת) - מנעה זכויות אדם הכי בסיסיות,

והפעם מאשה.

מלוחמת ללא חת,

מעיתונאית שהיושרה שלה שקולה לכל עיתונאי ישראל יחדיו

אין לי ספק שלורי לעולם לא תהיה אותה לורי אחרי הלילה הזה!

אני בעצמי עדיין צריך זמן לעכל את המציאות החדשה.

ולראשונה: פוחד...!
תחנת משטרת מוריה - קצין משטרה שיקר לב.כ של עצורה כדי למנוע להיפגש עימה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה