השקט האפל של נווה תרצה

מתוך דף פייסבוק "מחאת האסירים" , 20.10.2022

השקט האפל של נווה תירצה.

היי אשמח שתשתף את זה בעילום שם כמובן ..

רוצה לשתף מה עברתי במעצר ששהיתי, עינויים וטראומה לכל החיים.

בינואר 22 נעצרתי בגין איומים והטרדה טלפונית ,אני לא אדם אלים ללא היסטוריה של סמים או אלימות או כל דבר כזה, תחילת המאסר ישנתי על הרצפה במשך ימים באגף סביון שאמור להיות אגף "מתקדם" עם טיפה יותר זכויות וכו'

בפברואר נכנסתי להפרדות (אגף 4) כי רבתי עם מספר סוהרים על אופן היחס האלים שלהם..

ביום שישי בצהריים נלחצתי ממש מאיך נראת הפרדה חדר 2 מטר על מטר, הדלת השירותים שבורה ואין אסלה מעל המקלחת יש מצלמה, ומיטה בגודל החדר, כיור שבור ואין זרם במקלחת ובאסלה, חדר מסריח עם ג'וקים חיים ומתים, צרחות איימים של הבנות מכל התאים, קללות של הסוהרות כלפי האסירות שישתקו, האסירות מתחננות למים, למצית, ומקלחת (שוב אין מים במקלחות!) המקלחת בהפרדה ללא ברז והזרם חלש מתקלחות לצד הקיר,כל המים יוצאים למסדרון ואפילו הסוהרת לא מבקשת מהאסירה לנקות,והמים נשארים שם במשך יום עד שהחוליה מגיעה.. המסדרון מלא במים בצלחות וכוסות, ובאוכל,ובדלי סיגריות כי אין פחים בחדר.. בקיצור מפה לשם יצא שממש נלחצתי מהמקום אני לא רגילה למקומות כאלה והתחלתי לצעוק, ולדפוק על הדלת בבקשה שיחזירו אותי לאגף או לקבל תנאים אנושיים יותר, הסוהרת בתגובה החלה לאיים שתשבור לי את העצמות, אני בתגובה איימתי בחזרה על הסוהרת, ואף ירקתי עליה(מצטערת על זה מאוד!) לאחר כ 5 דק' הגיעו 2 קצינים, 3 סוהרים וסוהרת שעליה ירקתי.. כבלו אותי למיטה ללא המזרון על מתכת קרה, כי האזיקים לא היו מספיק ארוכים בלי שמיכה, בלי גישה לשירותים, בלי מים .. בשעה 12 הורידו לי כדי לקחת טיפול ולאכול, רציתי סיגריה הקצין לא הסכים, בתגובה העפתי את צלחת האוכל,(לא פגע באף אחד,לא היה שום סכנה לאף אחד מצלחת חד פעמית שבה היה סלט ובורגול) כבלו אותי, התנגדתי

כשאני חצי כבולה אזיקים ברגליים ואחד ביד, הקצין חנק אותי, והגנתי על עצמי והדפתי אותו ממני, ואז התחיל להרביץ לי ,אגרוף לפרצוף,אחד לצלעות ובעיטה לרגל.. התחננתי שיפסיק להרביץ לי ובכיתי והוא צחק כשיצא מהחדר ואמר שאני "חוויני" בערבית "חיה".

עד שעה 6 הייתי כבולה ושיחררו לארוחת הערב של שישי.. מפה לשם הצלחתי שלא לריב עם הסוהרים ושתקתי, הלכתי לישון.. השבת עברה סיוט אבל הצלחתי להחזיק. יום ראשון הייתה לי חקירה על זה שאני איימתי וירקתי על הסוהרת והדפתי ממני את הקצין, בחקירה אמרתי לחוקר שזה מהגנה עצמית כי הוא התחיל להרביץ לי, והחוקר אמר שמותר לו ולי אסור(?)

טוב, יום שני שולחים אותי לאבו כביר בית מעצר, אני הייתי עצורה עד תום ההליכים ואני ממש לא אמורה לשהות בבית מעצר של גברים ועם עצורות ימים.. הם בטענה אמרו ששלחו אותי לאבו כביר בתור ענישה כי העזתי להדוף ממני את הקצין שהרביץ לי וכבל אותי כמו חיה.. כחודש היתי בבית מעצר ויומיים אחרי שנשפטתי חזרתי לנווה התרצה, עדין סבלתי מהתנכליות מצד הסוהרים והקצינים ובמיוחד מהקצין שהרביץ לי באותו יום שישי. אני נפגעת מינית, סבלתי מגברים ויש לי טראומה מגברים, אותו קצין שהרביץ לי פגע בי יותר נפשית שעד היום אני חולמת עליו, רואה אותו שעוצמת עיינים ושומעת את הצחוק שלו אחרי שיצא מהחדר..

מפה המשך יבוא... תודה

 

השקט האפל של בית סוהר נווה תרצה , דף פייסבוק מחאת האסירים 20.10.2022
השקט האפל של בית סוהר נווה תרצה , דף פייסבוק מחאת האסירים 20.10.2022

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה