שב"ס כלא צלמון: שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע מרמה והפרת אמונים

פרשת המין בכלא צלמון: הסוהרת נחקרה באזהרה במשך שעות בלהב 433
הסוהרת החשודה בפרשה שנחשפה בוואלה! NEWS שוחררה לביתה בתנאים מגבילים לאחר חקירתה. מחקירת הפרשה עולה כי הסוהרת קיבלה כסף מאסירים שעמם קיימה יחסים והעניקה להם הטבות שונות. המשטרה בודקת נגד הסוהרת חשדות של קבלת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע והפרת אמונים
לירן לוי , וואלה , 01.08.2020.



הסוהרת החשודה בפרשת המין בכלא צלמון נחקרה אתמול באזהרה בלהב 433 במשך כמה שעות ושוחררה למעצר בית של חמישה ימים בתנאים מגבילים - כך נודע הערב (שבת) לוואלה! NEWS. הסוהרת חשודה בכך שקיימה יחסי מין עם אסירים והעניקה להם הטבות שונות. גורם המעורה בפרטי הפרשה סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי קצין המודיעין בכלא קיים גם הוא יחסי מין עם הסוהרת, תושבת הצפון בת 29, בכמה הזדמנויות שונות - ובתמורה העניק לכאורה ולבקשתה הטבות לשני האחים האסירים. המשטרה בודקת חשדות של קבלת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע והפרת אמונים נגד הסוהרת.
כמו כן, על פי החשד מלבד קצין המודיעין, חשודים גם בכירים נוספים בכלא צלמון ובמחוז הצפון בקיום יחסי מין אסורים עם הסוהרת. לפי גורמים בכירים בשב"ס, ייתכן ואחת ההטבות שהוענקו לאחים היא שהות משותפת של שניהם באותו תא. מעבר לכך, לשני האסירים היה את מספר הטלפון של הסוהרת, והם נהגו להתקשר אליה מהטלפון הציבורי בכלא כשלא הייתה במשמרת. הקצין הבודק שמונה על ידי שב"ס, הודיע כי במהלך הבדיקה עלו חשדות לעבירות פליליות מצדה, ועל כן הנושא הועבר לחקירת המחלקה חקירות סוהרים בלהב 433.
בשיחה עם כתב חדשות 12, גיא פלג, אמרה הסוהרת כי היא מכחישה כל קשר לפרשה וטענה שלא הציגו בפניה שום הוכחות.
כמו כן, הוחלט להוציא את קצין המודיעין של בית הסוהר לחופשה כפויה עד לבירור העובדות - בחשד שגם הוא קיים עמה יחסי מין. במשטרה צפויים גם לזמן קצינים בכירים במחוז צפון לחקירה באזהרה, בחשד שקיימו יחסי מין עם הסוהרת.
בסוף השבוע נרשמו חילופי דברים קשים בין ראש אג"מ בשב"ס מוני ביטן שלא ידע על האירוע, לבין שרון שואן מפקד מחוז צפון בשירות. בכיר המעורה בפרטים סיפר כי כמה מהחשודים בפרשה "החלו כבר לתאם עדויות ולשבש את חקירה המשטרה". לטענתו, "זה התחיל כבר ביום שני כשנחשפה הפרשה בתקשורת".
חשד נוסף שנבדק בלהב 433 הוא כי הסוהרת אף קיבלה מהאחים כסף מזומן. "עולים חשדות שאין זו הפעם הראשונה שבה קיימה הסוהרת יחסי מין עם האסירים המדוברים", סיפר אחד הגורמים. "מתברר שהאחים היו מארגנים בכלא תחרויות הימורים בין האסירים על צבע התחתונים והחזייה של הסוהרת. הם כמובן ידעו מה הצבע, וכך מספר לא קטן של אסירים הפסידו בהימור ושילמו להם".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה