תלונה נגד בכירה בשב"ס נווה תרצה סדיסטית ורכלנית

תלונה הוגשה נגד בכירה בבית כלא נווה תרצה על הכפשות, התעללות בעצירה לשעבר, הסתה לרצח, שיבוש הליכי חקירה.

בתלונה נטען כי בתאריך 20.06.2019 פורסם ראיון בתוכנית "הצינור" עם גיא לרר ראיון עם בכירה בשב"ס נווה תרצה שקולה עוות על מנת שלא ניתן לזהות אותה. הבכירה בשב"ס נווה תרצה הכפישה את הגב' שם טוב בעניין רגיש שארע לגב' שם טוב בבית הכלא, ובכך גרמה להסתה לרצח הגב' שם טוב מה גם ששיבשה הלכי חקירה בעודה מדברת בעניין חקירת משטרה טרם הוגש כתב האישום. הבכירה בשב"ס מעלה בתפקידה לשיקום האסיר בכך שהכפישה בתקשורת בפני קהל הציבור, את הגב' שם טוב על אירוע שבו הייתה עצורה הגב' שם טוב בכלא נווה תרצה ובכך הרסה את השיקום של הגב' שם טוב באזרחות ושיבשה מהלכי חקירה.
להלן מקצת דברי הבלע והסתה של הבכירה האנונימית בשב"ס נווה תרצה נגד הגב' שם טוב ביודעה כי דברים אלו גוררים איומים ברצח ושיבוש מהלכי משפט. (מצורף סרטון הריאיון):
- "מה שהיא עשתה היא בעתה בחתול עד שהחתול פרפר ובאנו ודיברנו איתה על זה. היא ניסתה להכחיש זה לא אני זה כן אני ושם וזה אבל רואים בוודאות".

בתלונה נטען כי ה"בכירה" בשב"ס התנהגה כאשת זנונים , סדיסטית, ובת בליעיל וברור כי בהתנהלותה הסדיסטית תוך שמירת אנונימיותה, היא מתעללת באסירות במחשכים בתוך כותלי בית הסוהר ולא רק מחוצה לו כפי שעשתה נגד הגב' שם טוב. אין מדובר בעובדת ציבור , סוהרת, אלא בנוכלת, בת בליעל, תפוח רקוב סדיסטי שמקומו אינו בשירות הציבורי אלא במרתפי בידוד והפרדה בבית סוהר נווה תרצה בתנאים בו שוהות האסירות בימים אלו.

בתלונה הוגשה לנציבות תלונות הציבור וגורמי אכיפה בשב"ס ובמשרד לביטחון פנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה