עוד על פשעי הסייבר של פרקליטות המדינה

נמאסתם פרקליטות המדינה, במקום לרכל ולתפוס כותרות בעיתונים, תתחילו לעבוד.

רצח אופי בחסות העלטה, יואב יצחק , News1 , 27.12.2019
בחסות העלטה מופצות שמועות מרושעות ובלתי נכונות בדבר תוכן שיחתו של שופט בכיר עם אפי נוה - כשנוה כיהן בתפקיד יושב-ראש לשכת עורכי הדין שורש הרע: השימוש שעשה שי ניצן בשיחות/הודעות שנשלפו מהנייד של אפי נוה שנגנב ונפרץ כך פעל ניצן לחיסול יריבו האישי לאחר שהתנגד למינויו לבית המשפט העליון
▪ ▪ ▪
1. חברים. עוול גדול עושים לאותו שופט בכיר שבו מדובר. רצח אופי. כמה עיתונאים וגורמים נוספים מנצלים קיומו של צו איסור הפרסום להפצת שמועות ודרישה להדחתו. האמת היא: אין באותה שיחה עם אפי נוה שום דבר מפליל או חריג. אם יוסר הצו משיחתם, יוברר לכולם: השיח מצד שני הצדדים היה מקצועי ולגיטימי.

2. הפגיעה באותו שופט כבדה מאוד. בשיחות שקיים בימים האחרונים, ובמטרה לקטוע את מחול השדים סביבו, הוא הביע הסכמתו לפרסום שיחתו עם אפי נוה. זו אחת הסיבות להודעתה החריגה של הנהלת בית המשפט: בעד הסרת הצו ופרסום השיחות של נוה עם שופטים.

3. הבעיה הגדולה הייתה ונותרה: אופן התנהלות שי ניצן. הוא ניצל לרעה את תפקידו כפרקליט מדינה - תוך שימוש בשיחות/הודעות שנשלפו מנייד שנגנב ונפרץ וחריגה מהלכות פסוקות - כדי לחסל חשבון אישי עם אפי נוה (נוה הביע התנגדות למינוי ניצן לשופט בעליון). ניצן גרם נזק עצום לציבור ולמערכת המשפט.

4. הנוהג התקשורתי שהתפתח לרכל ולצקצק ולהטיל דופי בשופט או במועמד לשפיטה בגין כל שיחה עם יו"ר לשכת עורכי הדין ו/או חבר בוועדה לבחירת שופטים, מגונה ופסול. אנשים מדברים במטרה להתקדם או להשפיע. זה חוקי ולגיטימי - אלא אם הוצעה תמורה בלתי חוקית. ובענייננו: עוול נורא עושים לאותו שופט בכיר.

5. בנסיבות שנוצרו, ומכיוון שמדובר בכל זאת בשופט בכיר - הדרך הנכונה לפזר את החושך ולהדוף את המידע המרושע והשיקרי, היא לאפשר פרסום תמליל שיחתו של השופט עם אפי נוה. הפרסום טעון הסכמת השניים והסרת צו איסור פרסום הקיים גם על שיחתם (צו גורף על כל השיחות ניתן לבקשת נוה). לפי הבנתי, אין סיבה שלא יסכימו.

 רצח אופי בחסות העלטה, יואב יצחק , News1 , 27.12.2019
רצח אופי בחסות העלטה, יואב יצחק , News1 , 27.12.2019

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה