מפשעי פרקליטות המדינה נגד חשודים

06.11.2019 - שר המשפטים אמיר אוחנה חושף מעל בימת הכנסת את הפרקטיקה של פרקליטות המדינה בחקירת חשודים. המטרה מקדשת כל אמצעי גם השפל ביותר.
חוקרי המשטרה תופסים את המכשירים הסלולרים של החשודים ומשתמשים במידע כגון החיים האישיים ביותר כדי לסחוט גרסאות. הפרקליטות משתמשת בגרסאות אלו כראיות שהושגו כדת וכדין.
שר המשפטים אמיר אוחנה פירט את תרגילי החקירה של המשטרה בחקירתו של עד המדינה ניר חפץ, את הדברים אמר השר אוחנה במסגרת דיון בהצעה לסדר שהגישה ח"כ רויטל סוויד: "ההשתלחויות בפרקליטות ושביתת המחאה של הפרקליטים".



"מביאים אישה צעירה שאין לה שום קשר לחקירות ראש הממשלה, ושואלים אותה סדרה של שאלות חודרניות, פולשניות, על טיב הקשר בינה ובין העד", אמר שר המשפטים. "לאחר שסוחטים ממנה כמו מלימון את כל המידע - ואני מזכיר, היא איננה חשודה בדבר - הם מפגישים ביניהם במקרה במסדרון ומזכירים לו: ניר, אנחנו יודעים הכל, נטיל על המשפחה שלך פצצה".

"אז הוא נכנע, חתם על הסכם ומסר גרסה", הוסיף אוחנה. "הגרסה נבדקת ומתבררת כשקרית. או אז הוא מוצא החוצה יחד עם אחד החוקרים, הם הולכים לפרק זמן שאיננו מתועד, ואז חוזר ומוסר גרסה מדויקת, תפורה, מתאימה אחד-לאחד לנתונים שבידי החוקרים".

הסרטון באדיבות ערוץ הכנסת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה