פרשת הבלוגרים: דיון בפני השופט בני שגיא 20.09.2018

ספטמבר 2018 - דיון פרוצדורלי במשפט העיקרי פרשת הבלוגרים התקיים בפני השופט בני שגיא. הדיון החל ללא נוכחות נאשמת מספר 1 לורי שם טוב משום ששב"ס התעכב להביאה לאולם הדיונים והשופט בני שגיא רצה לחסוך זמן. יצוין כי למרות שהדיון נסוב על עניינו של נאשם 3 בדיון, הדברים שנדונו היו רלוונטיים גם לנאשמת 1 שם טוב הואיל ומדובר במדיניות הסנגוריה הציבורית בייצוג נאשמים בתיק זה.

לצפייה / הורדה פרוטוקול הדיון בפורמט pdf הקלק כאן

בדיון ביקשה הסנגוריה הציבורית להשתחרר מייצוגו של נאשם מספר 3 צבי זר. עילת הבקשה הנה חילוקי דעות מקצועיים בין הסנגוריה לנאשם 3. השופט בני שגיא דחה בקשת הסנגוריה.
עו"ד יהונתן רבינוביץ' אינו מייצג את נאשמת 1 לורי שם טוב, וממקומו מייצגות עו"ד שני וייל, ועו"ד רוי גבריאל, שתיהן מטעם הסנגוריה הציבורית. כתוצאה מהמינוי החדש לא יהיו דיונים במהלך חודש אוקטובר על מנת לאפשר לעורכות הדין החדשות ללמוד חומר הראיות רב ההיקף בתיק.
עו"ד יהונתן רבינוביץ' החל לייצג את נאשמת מספר 1 לורי שם טוב בפרשת הבלוגרים החל מה- 08.05.2017 עד לספטמבר 2018 כשנה וארבעה חודשים. היקפו הרחב של התיק והיות התיק עוסק באישומים על העלבת שופטים ועובדות סוציאליות נדרש עו"ד רבינוביץ' להשקיע זמן רב ואתגרים בהם עמד במסירות ובנאמנות, וזאת למרות השכר הנמוך שהקציבה הסנגוריה הציבורית לתיק בהיקף זה השקול לנזיד עדשים. עו"ד רבינוביץ' סיים לייצג את שם טוב בספטמבר 2018.


להלן פרוטוקול הדיון:














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה