מוטי לייבל ולורי שם טוב עדכון תביעה אזרחית מפרקליטות - 16.07.2018

16.07.2018 - רדיפת עיתונאים המבקרים המדיניות הכוחנית והדורסנית של רשויות הרווחה

דיון תביעה אזרחית של פקידת סעד בכירה במשרד הרווחה נגד העיתונאים לורי שם טוב ומוטי לייבל התקיים אתמול (15.07.2018) בבית משפט השלום פתח תקוה. פקידת הסעד יוצגה על ידי פרקליטות המדינה אזרחי. מדובר בתביעה שאינה יחידה של עובדות סוציאליות המיוצגות על ידי גופים גדולים וחזקים הרודפות את לייבל ושם טוב המבקרים את המדיניות הכוחנית והדורסנית של רשויות הרווחה נגד האזרח הקטן.
קיימות לפחות עוד שתי תביעות נוספות נגד לייבל ושם טוב, האחת מיוצגות העובדות הסוציאליות על ידי עיריית תל אביב והשניה על ידי עיריית ירושלים. בנוסף קיימת תביעה עם פסק דין שבה העובדת הסוציאלית יוצגה על ידי איגוד העובדים הסוציאליים.
התביעות הנן במאות אלפי שקלים וגם מיליוני שקלים שתכליתן לשתק את העיתונאי לבל יבקר את המדיניות הכוחנית והדורסנית של רשויות הרווחה נגד האזרח המוחלש.



בקשה לקויה לצו קבלת נתוני תקשורת

בעניין פרשת הבלוגרים נמצא כי פרקליטות מחוז תל אביב הגישה בקשה מטעה לשופטת מעצרים לקבלת נתוני תקשורת של העיתונאית לורי שם טוב מבלי שצוין כי הגב' שם טוב הנה עיתונאית. כשר המדובר בבעל מקצוע כגון עיתונאי מחויב המבקש לפרט ביתר פירוט את הקשר של בעל המקצוע לעבירות המיוחסות לו ולא כך נעשה בבקשה לשופטת שאושרה. בבקשה נתבקשה ספק האינטרנט של הגברת שם טוב לספק רשימת כל אתרי האינטרנט אליהם גלשה העיתונאית שם טוב בשנים 2014-2016.

הבקשה הלקויה שהוגשה לשופטת בית משפט השלום לקבלת נתוני התקשורת אודות החשוד
הבקשה הלקויה שהוגשה לשופטת בית משפט השלום לקבלת נתוני התקשורת אודות החשוד


תעודת העיתונאי של נשואת הבקשה
תעודת העיתונאי של נשואת הבקשה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה