עו"ד שחר שוורץ חורג מהחוק

עו"ד שחר שוורץ חורג מהחוק , יואב יצחק , יולי 2015 , news1

עו"ד שחר שוורץ מתנהל בהפקרות מוחלטת. הוא הפר איסורי פרסום, שיגר איומים, ניסה לסחוט באיומים ובנוסף הפיץ מסמכים חסויים ופרטיים. התנהלותו מעלה שאלות בדבר כשירותו לשמש עורך דין

▪ ▪ ▪
עו"ד שחר שוורץ מתפרע: הפרת איסורי פרסום, שיגור איומים, ניסיונות לסחיטה באיומים, הפצת מסמכים חסויים ועוד - הם רק חלק קטן ממעשיו החמורים העולים כדי עבירה פלילית.

שוורץ מתפרע ומפרסם ומפיץ ומחלל פרטיות של קטינים ושל אמם, בתגובה, לגישתו, לפרסומים משמיצים של אמם נגדו. גם אם נכונה טענתו, וגם אם פורסמו נגדו פרסומים מהם נפגע, לדבריו, לא ניתן להשלים עם מעשיו. שכן, פרסומיו נגדה, הן ברשת האינטרנט והן באמצעות דואר-אלקטרוני, כוללים פרטים מתוך תיקים רפואיים, חוות דעת, ועוד ועוד - דבר האסור על-פי החוק, באופן מוחלט. מטעמים מובנים, לא נוכל לפרט כאן מה בדיוק פרסם ואת זהות הנפגעת וילדיה.

מהלכיו ופרסומים של שוורץ, שאת חלקם ביצע ברשת האינטרנט, מלמדים על התנהלות מופקרת ומקוממת - המעלה שאלות לגבי כשירותו לשמש כעורך דין. ברי, כי עורך דין אמור להכיר את החוק, ולהימנע מביצוע פעולות האסורות על-פי החוק, קל וחומר כאשר מדובר בסדרה ארוכה של פעולות מופקרות ובלתי חוקיות. למעשיו יש ליחס חומרה מיוחדת, גם בשל זאת שלא פעל לתקן ולחזור בו ממעשיו החמורים והבלתי חוקיים.

שוורץ מכחיש באופן גורף כי עשה את שיוחס לו, על-אף הוא יודע היטב שמסמכים שהוא הפיץ, באופן הנוגד את החוק, מוחזקים ב-News1. "דבריה המובאים בכתבה מלאים בחצאי אמיתות, שקרים, ומגובים במסמכים מזויפים", כתב בתגובה מוקדמת קודם לפרסום הרשימה דנן. "צר לי שעיתונאי רציני כמוך, הראוי לציון לשבח על טיפולו בפרשיות רבות - בוחר לעסוק בהאשמות הזויות...", כתב בתגובתו השיקרית, שאת חלקה הלגיטימי אנו מביאים כאן.

עו"ד שחר שוורץ חורג מהחוק , יואב יצחק , יולי 2015 , news1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה