חדר הדיונים של נפתלי שילה רמת גן

דוד המלך עליו השלום היה אומר: "אַשְׁרֵי הָאִישׁ- אֲשֶׁר לֹא הָלַךְ, בַּעֲצַת רְשָׁעִים; וּבְדֶרֶךְ חַטָּאִים, לֹא עָמָד, וּבְמוֹשַׁב לֵצִים, לֹא יָשָׁב" (תהילים א, א), וכלל ידוע הוא בתורה מהקל אל הכבד מכאן הסכנה הגדולה ביותר לאדם היא מושב לצים.

ספטמבר 2014 - מדובר בסיפורה של האמא ל' אשר אינה רואה ילדיה מזה 5 שנים משום שרשויות הרווחה סבורות כי כך זה לטובת הילדים. האמא ללא רבב נאבקת מזה 5 שנים בדיונים שיפוטייים מתישים פיסית נפשית וכלכלית בבית משפט לענייני משפחה רמת גן שופט נפתלי שילה ללא הועיל.
נפתלי נוקט בשיטת הלץ, ומבזה את מוסד הרווחה ובית משפט למשפחה, הוא מקבל בלעגנות את הבלי פיהן של פקידות הסעד המרעילות בפיהן נגד האמא והופך את דברי הבלע לצווים שיפוטיים.

פרשת התפרעות המאבטחים מעלילת נפתלי שילה

מרוב שיעמום ובהשפעת הלציות החל נפתלי שילה להעליל ולהתנכל לאמא ל' ובאחד הדיונים העליל כנגדה כי היא מקליטה את הדיון ובכוונתה לפרסם את תוכנו. מה עשה? הרעיל בלחש המזימה באוזני העוזרת המשפטית שלו וזו פנתה לעמדת המאבטחים והרעילה על דיון בעייתי של מישהי שמצלמת ומעלה לאינטרנט דברים וחומרים מתוך בית המשפט.
לאחר הדיון נעצרה בברוטליות האמא ל' על ידי מאבטחי בית המשפט בראשות המאבטחת מרינה אוסיפוב והוחזקה באיזור פתוח לקהל של בית המשפט למשך כשעתיים ועשרים דקות כשהיא אזוקה בידיה – חלק מן הזמן כשהידים מוחזקות מאחורי הגב וחלק מן הזמן מלפנים. בסיום פרק זמן זה הגיעו אנשי משטרת ישראל (מרחב דן) לבית המשפט ולקחו את האמא ל' לחקירה בתחנה. בחקירה לא נמצאו ראיות לביסוס החשדות שהוזכרו לעיל.

האמא ל' פנתה לבית משפט לתביעות קטנות לבירור ההתפרעות האלימה של מאבטחי הנהלת בתי המשפט - מרינה אוסיפוב. בפסק הדין ת"ק 3758-06-14 שם טוב נ' מדינת ישראל – הנהלת בתי המשפט, קבע כב' השופט איתי הרמלין:

"ספקות גדולים התעוררו אצלי באשר לנוסח ההודעה על העיכוב שהשמיעה המאבטחת באוזני גב' שם טוב – האם הוזכרה רק הקלטה או גם החשד בצילום הדיון."

השופט קבע בנוסף:

"הראיות שסקרתי לעיל שכנעו אותי כי גב' שם טוב הוחזקה עצורה ואזוקה במשך כשעתיים ועשרים דקות בבית המשפט לענייני משפחה מבלי שבוצעה פעילות חקירתית כלשהי לבירור החשד נגדה, וזאת בהמתנה לשוטרי משטרת ישראל, שהוזמנו על ידי המאבטחים בטלפון כדי שיקחו אותה לחקירה. כל זאת, כאשר תחנת המשטרה נמצאת בסמוך ממש לבית המשפט.

חלק מן הזמן הייתה גב' שם טוב אזוקה כשידיה מאחורי גבה וחלק מן הזמן היו ידיה אזוקות לפני גופה.

עוד השתכנעתי גם כי משך הזמן שבו הוחזקה גב' שם טוב אזוקה בבית המשפט הוא משך הזמן הרגיל שבו מתעכב הטיפול במי שנעצרים בבית משפט זה.

השתכנעתי עוד שלמעט התנגדות פיזית לעצם אזיקתה לא נקטה גב' שם טוב לאורך האירוע כלשהו אלימות כלשהי."


השופט פסק בסעיף 18:

"החוק אינו אוסר על הקלטת דיון. כאמור לעיל, אין בכך כדי לקבוע שאמנם עברה עבירה זו, ואזכיר כי בסיום החקירה לא נמצא דבר."

סוף דבר

מושב הלצים שמנהל נפתלי שילה מזה כחמש שנים ללא התקדמות לקביעת הסדרי ראיה בין האמא ל' לילדיה  מבזה את הנהלת בתי המשפט, רשויות הרווחה - פקידות הסעד סימונה שטיימנץ וניבה מילנר, המאבטחת מרינה אוסיפוב, ומהווה נטל על המערכת. נפתלי שילה בדרך רמיה מורח את הדיונים תוך פגיעה באזרח ומשפחתו בין מתוך פרזיטיות או תסביך כזה או אחר בענייני שררה.
אילולא היה נפתלי שילה מתעסק בענייני תיק המשפחה שעומד בפניו באפקטיביות ולא בוחל בפעלולים ותעלולים בבית משפט היה ניתן למנוע התבזות הנהלת בתי המשפט והמאבטחים.

וְנָתַתִּי נְעָרִים שָׂרֵיהֶם וְתַעֲלוּלִים יִמְשְׁלוּ בָם. ישעיהו ג , ד


בעקבות ההנהלות המקולקלת של השופט נפתלי שילה - פרקליטות מחוז ת"א תשלם לאמא ל' 2200 ש"ח – ת"ק 3758-06-14 ל' נ' מדינת ישראל – הנהלת בתי המשפט
בעקבות ההנהלות המקולקלת של השופט נפתלי שילה - פרקליטות מחוז ת"א תשלם לאמא ל' 2200 ש"ח – ת"ק 3758-06-14 ל' נ' מדינת ישראל – הנהלת בתי המשפט
בעקבות ההנהלות המקולקלת של השופט נפתלי שילה - פרקליטות מחוז ת"א תשלם לאמא ל' 2200 ש"ח – ת"ק 3758-06-14 ל' נ' מדינת ישראל – הנהלת בתי המשפט


קישורים:

מושב הלצים של נפתלי שילה - פקידות הסעד סימונה שטימנץ וניבה מילנר מציגות תמונות קופים שלהן כדי להכפיש את האמא ל' - ספטמבר 2014  - פקידות הסעד תולשות ילדים וקשישים מבתיהם בשם "טובתם" בדלתיים סגורות וללא ראיות. מדובר בתעשיית סחר בילדים וקשישים, גזל רכוש הקשישים לאפוטרופסים מושחתים כגון העובדת הסוציאלית ירדנה נילמן, אקים אפוטרופסות, המרכז הישראלי לאפוטרופסות ועוד.
יחצנות מהווה נדבך מרכזי בתעשיה המזוהמת לסחר בילדים של סימונה שטיימנץ וניבה מילנר, ולכן כדי ליצור סימפטיה הן מופיעות בדיוני הסדרי ראיה בין הורים לילדים עם תמונתן בדמות קוף , וכדי להסיט את הדיון הן שולפות את תמונות הקוף המוגדלות שלהן מהתיק ותוחבות אותם ישר לפרצופו של השופט (נפתלי שילה) מייללות ומרעילות בפיהן נגד האמהות כי הן פרסמו ברשת את פרצופן בדמות הקוף.

מדובר בהתנהלות מלוכלכת של עובדות ציבור המשבשות הליך שיפוטי חשוב בענייני הסדרי ראיה בין הורים לילדים כדי להשפיע ולהסית את השופט נגד האמהות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה