השופט יצחק יצחק ביזה בית המשפט כדי להפליל עיתונאי ללא עדים

אפריל 2013 -  עדות בפייסבוק מאולם בית המשפט השופט יצחק יצחק
שערורייה בבית המשפט. נא עיינו ושתפו.
היום זומנתי לתת עדות במשפט פלילי. כבר בשלב זה אציין שהמשפט האמור, אילו לא היה שערורייתי והזוי כפי התנהלותו, הוא היה בדיחה יפה.
מדינת ישראל באמצעות מחוז תביעות ת''א מנהלת על חשבוננו האזרחים תביעה טיפשית מיותר והזויה נגד י'. הסיפור מתחיל אי שם לפני למעלה משמונה שנים (כן כן 8 שנים) עת נערכה משמרת מחאה מול ביתו של השופט נתן נחמני מבית המשפט לענייני משפחה. (הבנתי שבינתיים האיש כבר לא שופט, למה לא תהיה שאלה טובה). השופט המסכן נעלב מאוד ואץ רץ להגיש כנגד י' תלונה במשטרה. מכאן הדרך להגשת כתב אישום הייתה קצרה, וממש לא חשוב שהמשמרת הייתה הליך חוקי, שלא נעברה כל עברה, שבמשטרה לא תיעודו כלום ופתאום גם לא זוכרים כלום, שאין בידם כל ראיה, וגם שהשופט נחמני פתאום אפילו לא זוכר באופן ברור האם בכלל הגיש או לא הגיש תלונה במשטרה. ככה זה ברפובליקת בננות, כאשר מסמנים אדם אז הולכים בכול הכוח על המטרה. בפרקליטות גם כאשר הם מוכנים להוציא את האצבע מ.... ולהגיב לבקשות, הם מסרבים להביא את השופט המתלונן הנכבד בכבודו ובעצמו בכדי להעיד בבית המשפט על התלונה שהגיש, ואשר פתחה את הקרקס. כספים רבים נשפכו, הוחלפו חוקרים תובעים ושופטים, ועדיין אחרי 8 שנים טרם התחילה פרשת ההגנה !! למי מכם שלא מכיר את מיודענו מר י', אודה כי מדובר בקוץ לא קטן שיושב בישבנו של הממסד, אשר מצידו רואה בו סדין אדום ומטרה כשרה לחיסול וכול דרך בלתי חוקית בזויה וחולנית היא כשרה.
אחרי הרקע הארוך, נחזור לדיון שאילו זומנתי היום לעדות בשעה 10:00 באולמו של השופט יצחק יצחק
הלכתי לישון מוקדם בכדי להתעורר בזמן, לא לפני שצחצחתי נעלים, שריינתי בגדים מכובדים, ואף הכנתי תחתונים נקיים למקלחת של הבוקר, לכבוד ההופעה בבית המשפט.
הגעתי מבעוד מועד אך הדיון שנקבע לשעה 10:00 כמובן שלא התחיל בזמן. השעון המשיך דקה ועוד דקה כך עוד 10 דקות ועוד 10 דקות עד שחלפה לה שעה שלמה. בשעה 11:00 התברר לעדים בדיעבד שהוד רוממותו השופט הנכבד יצא ל- 1/4 שעה של הפסקה ומבלי שעדכנו איש על כך. בשעה 11:45 לערך בחלוף 3/4 שעה של הפסקה חזר הוד רוממותו השופט יצחק יצחק מהההההההההפסקה הארוכה. טוב נו, כנראה שהיה חייב לסיים את ''השוקו והלחמנייה''.
אם עד פה חשבתם שמדובר בשערורייה חכו שתשמעו מה עוד היה. השופט נראה מוטרד מאוד אבל ככול הנראה בשעה זו כבר התבשלה במוחו המזימה. השופט זימן מאבטחים לאולם ואלו הגיעו לא אחד לא שניים ולא שלושה, ארבעה !! בחוץ התקבצו להם ארבעה מאבטחים נוספים ובסה''כ שמונה !! כן כן אני יודע, את שכרם של הכנופיה הענפה אני משלם, וגם את וגם אתה.
השופט דאג לסיים את כל הדיונים מבעוד מועד בכדי שלא יהיה איש באולם. מיד לאחר מכן הוא הוציא את כל העדים ויתר האזרחים מהאולם כך שלא תהיה עדות חיה להתנהלותו ולמזימה שהתרחשה. עכשיו שהנאשם לבד באולם רק עם צבא של מאבטחים שומרים סמויים ואנשי מג''ב (סה''כ 7 ) ועוד לפחות 5 שכבר נערמו בחוץ, מילתו של הנאשם כבר לא חשובה מול השופט ו/או התובע ו/או הקלדנית ו/או היועצת המשפטית שכולם כמובן שייכים אם לא לומר לאותה כנופיה אז לפחות לאותו הצד של המפה.
תוך דקות הונחו אזיקים על י' והוא הואשם בביזיון ביהמ''ש וכל זאת כפי העולה מהפרוטוקול בגלל שהלין (בשפה יפה) על ההמתנה הארוכה לשופט, על העדר החלטות, ועל הימנעות התביעה מלהשיב כמעט לכל בקשה וההחלטה. מדינת ישראל 2013 ואזרחים נזרקים לכלובים רק מפני שהעזו לעמוד על זכויותיהם.
את י' שחשוב להם ליירט הם עצרו, לא כך את אחד האזרחים שהיה במקום ולא היה חשוב מבחינתם, למרות שללא חשש הוא אמר למאבטחים בפניהם, ''אני מכיר את השופט הזה הוא בן זונה''
לעניין עדותי לציין שזומנתי בצו ע''י ביהמ''ש בעצמו ולא ע''י כל גורם אחר, ואילו לא הייתי מגיע היה יוצא כנגדי הבאה. לאור האמור ביקשתי לקבל מביהמ''ש את שכר העד המובטח בזימון, אך השופט ללשכתו חיש נמלט. התעקשתי לקבל את שכרי שאחרי הכול, קרקס נודד או לא, הפסדתי יום עבודה. מיד התייצבו מולי המאבטחים והבהירו לי לעזוב שטויות זכויות והוצאות, ובקיצור שאם לא אתנדף מהמקום יעצרו גם אותי.
פניתי ללשכתו של השופט יצחק יצחק ולאחר שהיועצת המשפטית שלו לקחה את הצו לשופט, היא חזרה העבירה לי את הצו בחזרה וסגרה את הדלת תוך שהיא סותמת את הפה ולא מוציאה מילה. פניתי לשכתו של מנהל ביהמ''ש הנמצאת בקומה 5 אך האדון לא במשרדו. פניתי ללשכתה של הנשיאה אך גם הגב' אינה בלשכתה. שיחה עם היועצת המשפטית של כב' הנשיאה לא הצליחה להניע את הגלגלים הנכונים לקבל את שכרי ו/או לקבל החלטה השוללת את זכותי זו.
במקום זאת הסבירו לי וכמובן שלא בכתב כי אם אני מעוניין אני יכול לפנות ולבקש את שכרי מהנאשם, למרות שהזימון יצא כזימון של ביהמ''ש.
בקיצור: מוזמנים לעדות ? תזרקו את הזימון לפח או לא אבל במידה ותגיעו לדיון, לא בטוח שהשופט שזימן אתכם יזרוק אתכם לכלבים וירק בפרצופכם אבל שכר עדות לא תקבלו, לפחות כל עוד המדובר בשופט ''הבכיר''' יצחק יצחק. על אובדן יום העבודה לא יפצו אתכם ולמרות שהדבר כתוב במפורש בהזמנה. על התנהלות השופט כנגד הנאשם כבר סיפרתי ועל ההתנהלות הכנופייתית עת חבר השופט למאבטחים ולתביעה בכדי ליירט את הנאשם אין טעם להוסיף דבר.
שערורייה כבר אמרנו ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה