שרה חביב - פרצופה של מערכת המשפט

השופטת בדימוס תלשה שלטים עם תמונות חללים: "מעדיפים חטופים מתים תמורת נדל"ן עתידי

"עיתונאי חדשות 12 פרסם תיעוד בו נראית השופטת בדימוס שרה חביב, תולשת שלטים עם תמונות של חללים וחטופים שנתלו על ידי פורום גבורה • השופטת בדימוס מסרה: "אני בוחרת בחיים"

 ישראל היום - 2/9/2024, 


השופטת בדימוס שרה חביב תולשת מודעות עם תמונות חללי צה״ל של פורום גבורה השופטת בדימוס שרה חביב, לשעבר שופטת בבית משפט השלום בבאר שבע, תועדה היום (שני) תולשת שלטים עם תמונות של חללים וחטופים, כך פרסם עיתונאי חדשות 12, אלמוג בוקר. מדובר בשלטים שנתלו על ידי פורום גבורה, פורום של משפחות ששכלו את יקיריהן מאז 7 באוקטובר ומטרתו לקדם את המשך התמרון הקרקעי ברצועה. 

בוקר כתב כי השופטת תלשה את השלטים מפני "שמדובר בשלטים שנתלו על ידי פורום גבורה, פורום של משפחות ששכלו את יקיריהן מאז השבעה באוקטובר ומטרתו לקדם את המשך התמרון הקרקעי עד לניצחון מוחלט. או במילים אחרות, כי הם חושבים אחרת". 

חביב הגיבה ומסרה אחרי פרסום התיעוד כי ״אכן תלשתי את השלטים שממילא תלויים שם בניגוד לחוק. פורום תקווה מעדיפים חטופים מתים תמורת נדל״ן עתידי ואני בוחרת בחיים. בעניין התלונה, נפגש בבית המשפט״. בנוסף טענה כי מדובר ב"תמונות של חטופים שלא נתנו אישור לפורום תקווה לעשות בהם שימוש. גם זו מחאה. גם אם אתה לא אוהב אותה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה