"שי ניצן לא מעל החוק"

עו"ד כנרת בראשי מותחת ביקורת קשה על פרקליט המדינה שי ניצן וקוראת ליועמ"ש לפתוח נגדו בחקירה. רפאל לוי , י"ט בחשון תש"פ 17/11/19 . ערוץ 7



בראיון ל"המזנון" בערוץ הכנסת אמרה בראשי "לא הייתי רוצה לעבוד תחתיו. אני מכירה מספר פרקליטים שחלקם הגישו ממש הודאות, הם לא קוראים לזה תלונות, אבל הם הגישו הודאות הן למנדלבליט והן לרוזן והם אומרים ששי ניצן מטריד אותם כעדים ומדובר בפרקליטים מכהנים".

לשאלה האם יש קשר בין הפרסומים בין שי ניצן לבין עיתוי ההחלטה על תיקי ראש הממשלה אמרה עו"ד בראשי: "זה מקומם אותי אוצי כל פעם מחדש. מה שאני אומרת אני אומרת מאז פרשת קצב וזה מתועד. בפרשת רומן זדורוב הנשיאה גרסטל רשמה עליו דו"ח מאוד נוקב וכתבה עליו (על שי ניצן) שהוא שקרן ושהוא לא ראוי להיות פרקליט מדינה ושהפרקליטות חולה וכל התלונות האלה הם לא דברים שבאו בעקבות החקירות של ראש הממשלה זה סתם ספין שמנסים לעשות בפרקליטות''.

איך הוא עדיין בתפקיד?


"זו שאלה מאוד קשה שלמעשה מוכיחה שאנחנו לא חיים במדינה דמוקרטית ככל שאנחנו מדברים על אנשים שהשררה והפרקליטות נוגעת בהם והם מעל החוק וזה כמו שהם אומרים 'נפלה טעות' אם זה היה נופל על אזרח - תפירת מכרזים, טעויות מה ששי ניצן עשה זה עבירה לפי סעיף 250 לחוק העונשים, העונש עליה הוא שנת מאסר. יתכבד מנדלבליט ונראה את האומץ שלו ויוכיח לציבור בישראל ששי ניצן לא מעל החוק ולכל הפחות בשביל מראית העין יפתח בחקירה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה