פרקליט המדינה שי ניצן נואם בפני שופטי עליון על משפט תלוי ועומד בטיפולם

פרקליט המדינה שי ניצן מסית השופטים בבית משפט העליון נגד לורי שם טוב בעוד משפטה תלוי ועומד מולם.

פרקליט המדינה שי ניצן
פרקליט המדינה שי ניצן

03.08.2018 - פרקליט המדינה שי ניצן מדבר נגד הנאשמת לורי שם טוב בפני שופטי בית המשפט העליון במהלך טקס בעוד תלוי ועומד נגדה הליך משפטי בפני אותם שופטים. ניצן אומר על לורי שם טוב בפני שופטי העליון: "פרסומים מכפישים ובוטים כלפי עובדי ציבור שפירסמה החשודה..", כלומר קובע כי שם טוב פרסמה ללא סייג או שימוש במילה 'לכאורה' כפי שנכתב בכל ההחלטות במשפט. שם טוב אמנם עצורה אך חזקת החפות עדיין עומדת לה. לכנס לא הוזמן נציג מטעם שם טוב להתייחס לאמירות הקשות של ניצן.
דקה 00:00:10
עיקרון חשוב נוסף נקבע בהחלטתו של השופט בעניין לורי שם טוב בו עסק בתופעה הקשה שאנו חווים לצערנו של השמצה גסה ופוגענית דרך האינטרנט, של עובדי ציבור.
בהחלטתו לאשר את מעצרה עד תום ההליכים של החשודה בתיק, קבע השופט כי פרסומים מכפישים ובוטים כלפי עובדי ציבור שפירסמה החשודה, הם בגדר אלימות מילולית הניצבת ברךף החומרה הגבוה ביותר ואין להמעיט בחומרת המעשים רק משום שאין מדובר באלימות פיזית.
החלטה זו תורמת, לטעמי רבות, לחיזוק במאבק התקיפות המילוליות החריפות אשר רבו לצערי לאחרונה נגד עובדי ציבור רבים העושים מלאכתם נאמנה במסירות, למען לא יוטל עליהם מורא ולמען יוכלו לעשות תפקידם ללא מורך וללא חת לטובת הציבור.

דקה 00:01:07
לצד קביעות חשובות אלה ורבות אחרות בתחום הפלילי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה