מחאה מול בית המפכ"ל רוני אלשייך על טיוח עבירות מין של שוטרים נגד נשים

מרץ 2017 - מתוך פייסבוק: המטרה שלי היא כזאת ואני אודה לעזרתכן מאוד- לא הגענו לתקשורת אז בואו נשתף את הסרטון מההפגנה שלנו אתמול אצל המפכ"ל עד שהוא יגיע לאותה אישה, עובדת ניקיון, שנאנסה ונכלאה על ידי מפקד תחנת יהודה, הסגן שלו ושני שוטרים נוספים. עברייני מין במדים.



נשבר לי הלב לשמוע אותה מספרת איך המחלקה לחקירות שוטרים הפקירה אותה והמשטרה מגבה את אותם חלאות, לפחות שתראה שיצאנו אתמול שלושים אנשים כדי לתמוך בה ולהראות לה שהיא לא לבד ואנחנו לא מתכוונות לעבור בשתיקה עד שהיא תזכה לצדק. שיש עוד המון אנשים שלא הגיעו אתמול ומאמינים לה. בחרנו לבטל עיסוקים אחרים ולהגיע במיוחד ביום האישה להפגין כי אף אישה לא צריכה להתמודד עם מה שאת עוברת בתחושה שהפקירו אותה.

זאת לא אשמתך ולא העבודה שלך הייתה צריכה להיפגע אלה של חבורת הזבלים במדים שעושים כל מה שהם רוצים ומתייחסים לנשים כמו זבל ובמקום להכנס לכלא בטח ייקבלו בהמשך קידום.
אם את רוצה לפנות אלינו ישירות או באנונימיות כדי שנעזור לך בכל מה שאנחנו יכולות- אנחנו כאן בשבילך.

אגב,על מפקד תחנת מסובים, שאחראי על כל בקעת אונו והגיע להפגנה קטנה וחוקית כדי להתחנף למפכ"ל XXXX בגלקסיה עוד אכתוב ביום אחר. גם הוא קיבל שיעור בחינם על דמוקרטיה והזכות להפגין או איך נראות נשים זועמות שאין להן כוח לזיוני שכל.

נ.ב- הנה השמות של הVVVV: סנ"צ אילן נתנאל, רפ"ק חגי כהן, אופיר דוד ודוד ביצ'ה. לפי תגובת המשטרה הרשמית, שניים מהם יצאו לחופשה כפויה ואחד מהם הועבר מתפקידו. ביזיון.


מחאה מול בית המפכ"ל רוני אלשייך על טיוח עבירות מין של שוטרים נגד נשים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה