תהפוכות רס"ר פנחס סרי לוי

יוני 2016 - שלמה המלך עליו השלום היה אומר: "לְהַצִּילְךָ, מִדֶּרֶךְ רָע; מֵאִישׁ, מְדַבֵּר תַּהְפֻּכוֹת. הַעֹזְבִים,  אָרְחוֹת יֹשֶׁר--  לָלֶכֶת, בְּדַרְכֵי-חֹשֶׁךְ. הַשְּׂמֵחִים, לַעֲשׂוֹת רָע; יָגִילוּ, בְּתַהְפֻּכוֹת רָע." (משלי ב, 12-14)

והכוונה היא לאדם המהפך את הדברים והעובדות לעשות רע אחר דעתו המשובשת. אינו הולך ביושר ואינו שש לבצע פשעיו במסתרים, ואח"כ הולך ומגיל עם חבריו הלצים.

רס"ר פנחס סרילוי תובע משטרתי מטעם מחוז ירושלים, מרחב מוריה נתבקש ע"י מפקדיו להעליל ולקטרג בבית משפט השלום ירושלים נגד עיתונאית בלוגרית החושפת דברים שהם רוצים להסתיר.

ראה פרוטוקול הדיון בבית משפט השלום ירושלים

בפתח דברי בבית במשפט מהפך רס"ר פנחס סרילוי בעלילות שוווא ללא בסיס עובדתי ואמר כי קיים חשש כבד כי העיתונאית תשבש חקירה לאיתור בן שלטענתו נחטף ע"י אביו. ואולם מיד שנשאל על ידי הסניגורית אם העיתונאית נחקרה על החטיפה או שהיא מסתירה את האבא השיב פנחס סרילוי בשלילה אלא שנחקרה על פרסום שמות.
לאחר כשלון ההיפוך הראשון מהפך בשנית פנחס סרילוי וטוען כי קיים חשש כבד לאיתור האב והילד כאשר העיתונאית חופשיה. הסנגורית שואלת מה יכולה העיתונאית לשבש? האם תעלה לאנטנה של המשטרה ותשבש תקשורת?. פנחס עובר לשלב החושך וההסתרה וטוען כי הפעולות בידי בית המשפט.

כעבור מספר שעות שוחררה העיתונאית מהמעצר שווא

סוף דבר

רס"ר פנחס סרילוי פועל בדרך רמיה וזורה חול בעיני בית המשפט והציבור למעצר שוווא של עיתונאית המפרסמת דברים שהוא ומפקדיו מנסים להסתיר. משום כך פעל בדרך תהפוכות ודרכי חושך ומנסה לסובב במעגלותיו את בית המשפט והציבור.
רס"ר פנחס סרילוי פוגע בשמה של המשטרה ופוגע באמון הציבור במשטרה ובבתי משפט



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה