גיא קלדרון - תובע משטרתי ככלי שרת לניסויים סמים פסיכיאטריים בתינוקות

 8/12/2015 - מדובר בתינוק בן שנה ושמונה חודשים שמבוצעים בו ניסויים בסמים פסיכיאטריים. התינוק מטופל ע"י פסיכיאטר ומקבל תרופות פסיכיאטריות. כוונת לשכת הרוחה בני ברק לתייג את התינוק כחולה נפש ולטעון שאימו אינה כשירה לטפל בו במצבו כדי להמשיך לאחוז בו ולסחור בו במוסדות משרד הרווחה.

במקום לחקור מדוע תינוק בן שנה ושמונה חודשים מקבל סמים פסיכיאטריים בניגוד לחוק הנוער בחר התובע המשטרתי גיא קלדרון לבקש הארכת מעצר של אימו ובן זוגה שלקחו אותו מרשויות הרווחה ללא רשות.

גיא קלדרון ביזה את חוק הנוער והתנהלותו מדיפה ריח פשע נגד האנושיות.

שופט השלום ירון גת נגרר אחר הבלי פיו של התובע גיא קלדרון וקבע הארכת מעצר האמא אולם שופט המחוזי בני שגיא ביטל החלטתו.

להלן הפרוטוקולים וההחלטות:

הנה הסיפור מפי הסנגורית עו"ד אדווה ויצמן:
יש פה בחורה שהיא קודם כל אמא, בת 20, מגיל 5 התייתמה מאמה, חיה וגדלה בפנימיות, לא הייתה לה משפחה יציבה, אין לה קשר עם המשפחה או מי מהמשפחה. עם כל ההיסטוריה שלה, היא התחתנה, הביאה לעולם את אותו ילד.
היא סבלה מאלימות, הבעל כלוא כבר כשנה בעקבות אלימות כלפיה, כשהיא בתהליכי גירושין מהבעל. נלקח ממנה הילד בגלל המצב, כל הנסיבות שלה,  אמרו לה שכשהיא תסתדר המגמה היא לנסות להחזיר את הילד.
הילד לא נלקח עכשיו, אלא לפני  חצי שנה. 5 חודשים היא עושה מה שצריך, משתפת פעולה. היא רצתה לצאת מאיזור המרכז, הלכה  לדימונה, רצתה להתחיל את החיים שלה מחדש, שכרה דירה, עובדת בצורה מסודרת.
הרווחה לא הלכו  לראות את הבית. היא הגישה כמה פעמים בקשה שידונו בעניין שלה, והיא נדחתה 3-4 פעמים, הרווחה דחו  את הוועדות. אין לה מושג מה הסיבות, התחושה היא שהן טכניות. היא שכרה שירותי עו"ד שיטפל בהכל. שוחחתי איתו, הוא שלח לי בפקס בקשות שהוגשו, והוא אומר שעד עכשיו אין תשובה מהרווחה.
היא  הגישה בקשה שהילד יהיה אצלה בחנוכה, גם זה ביקשו תגובה של הצד השני ואין תגובה. ההתנהלות  שלה לא תקינה וברור שבניגוד לחוק, אבל אפשר להבין שיש פה אמא. עוה"ד שלה אומר שכל יום היא  דיברה איתו.
היא דואגת לילד, היא רוצה לגדל את הילד ועושה כל מה שצריך. היא ראתה שהרווחה דוחים  אותה כל פעם. מתוך אמוציה של אמא עשתה את שעשתה. ברור שזה לא בסדר ובניגוד לחוק, אבל  אפשר להתחבר להתנהלות.
הילד נמצא בקלט, המצב של הילד לא טוב, הילד בגיל שנה ו- 8 עובר הערכות  פסיכיאטריות, יש לילד אסתמה. גם אם אנחנו חושבים בראש הפלילי, אין מסוכנות לילד, היא לא  יודעת איפה הוא (הבן שלה). היא לא תתקרב לאיזור בני ברק אלא לפי החלטת שירותי הרווחה.
קבלו את התובע, גיא קלדרון, מי שכנראה הדליף את הכתבה בבוקר לאבי אשכנזי:

גיא קלדרון - תובע משטרתי ככלי שרת לניסויים סמים פסיכיאטריים בתינוקות
גיא קלדרון - תובע משטרתי ככלי שרת לניסויים סמים פסיכיאטריים בתינוקות
 הפרוטוקול מבית המשפט השלום, בכיכובו של ירון גת, מי שעוצר כל חשוד אוטומטית ל- 5 ימים בלי לקרוא בכלל את הדו"ח הסודי של השוטרים:
000100020003000400050006
וכאן הפרוטוקול מהמחוזי אצל בני שגיא, בן טיפוחיה של עדנה ארבל:
000100020003


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה