שוטרים סוגרים חשבון: מאיימים מכים ומקללים אדם שתעד עבירות שלהם



ערוץ 2 - שוטרים הכו אדם שתיעד עבירות שלהם - צעיר תל אביבי המכנה את עצמו "צייד הכחולים" מתעד במשך שנים עבירות תנועה שמבוצעות בידי שוטרים ומעלה את הצילומים לרשתות החברתיות. בסוף השבוע האחרון הגיעו שוטרים לדירתו עקב תלונה של שכן, וניצלו את הקריאה כדי לסגור איתו חשבון
גלעד שלמור | חדשות 2 | פורסם 03/03/15  

מחוץ לדירה אחת בתל אביב עמדו בסוף השבוע האחרון שוטרים רבים ודפקו בדלת - כדי לעצור את מ' שדרוש לחקירה. מ' לבדו פתח את הדלת, והשוטרים החלו להכות אותו ולקלל. "בוא אני אראה לך מה עשית לי, אני אקרע לך את הצורה", אמר לו אחד השוטרים.

אם שואלים את מ', האלימות שהפעילו כלפיו השוטרים היא לא מקרית. יש לו חשבון ארוך עם כחולי המדים. הוא מכנה את עצמו "צייד הכחולים" ונוהג להנאתו לתעד שוטרים מבצעים עבירות תנועה ולהעלות את התיעוד לאינטרנט.

"זה כבר היה בלתי נסבל", אמר מ' לחדשות 2. "אני מנסה לעבוד, מנסה להתקדם בחיים, אבל הם לא עוזבים אותי". פרקליטו של מ', עו"ד אברהם ג'אן, אמר: "הלקוח שלי מרגיש נרדף ע"י המשטרה. הדבר הזה טבעי ההתנהלות אינה נורמלית. אנחנו כבר פנינו למח"ש, אני מניח שהדברים ייבדקו".

ממחוז תל אביב נמסר בתגובה: "מדובר בחשוד שטרם האירוע נמלט מידי השוטרים. משטרת ישראל פועלת באופן ענייני בלבד. עם זאת, אירוע זה אינו עומד בקנה אחד עם ערכי הארגון ומצופה כי היה נגמר אחרת. מפקד המחוז ניצב בנצי סאו הורה להעביר את החומר למחלקה לחקירות שוטרים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה