תביעה חמורה נגד השופטת שפרה גליק בגין איומים בקנסות זלזול וביזוי בעלת דין ומערכת המשפט

שופטת שפרה גליק - בית משפט לענייני משפחה ר"ג
שופטת שפרה גליק - בית משפט לענייני משפחה ר"ג
יולי 2014 - בית משפט לענייני משפחה רמת גן - שופטת שפרה גליק - תביעה חמורה נגדה בגין איומים בקנסות זלזול וביזוי בעלת דין ומערכת המשפט.

שופט בית משפט לתביעות קטנות דוד שוהם דחה בהחלטתו את התביעה בתואנה כי "בסופו של דבר יש לתובעת ביקורת על החלטות שיפוטיות שניתנו", למרות שמדובר בטענות על התבטאויות קשות של שפרה גליק כגון התבטאות זאת (ראה כתב תביעה עמ' 2): 
השופטת שפרה גליק מבזה בעלת דין ובית המשפט בהתבטאות לא ראויה
השופטת שפרה גליק מבזה בעלת דין ובית המשפט בהתבטאות לא ראויה

ביהמ"ש לתביעות קטנות בתל אביב ת"ק 10645-07-14 פלונית נגד שפרה גליק והנהלת בתי המשפט – כתב תביעה, קובץ pdf

בכתב התביעה נתבעה גליק על התעללות פיזית ונפשית באם ובנה בניגוד לכללי החסינות הניתנים לעובדי ציבור. להלן חלק מכתב התביעה נגד השופטת גליק:
"בקליפת אגוז תפרט התובעת את תביעתה באשר להנהלת בתי המשפט אשר מעסקיה שופטת, שלא נבחנה למסוגלות שיפוטית, חורקת שיניים בדיונים, שולחת מבטים מעוררי אימה וכל אמירותיה מתבססות על איומים בהוצאות גבוהות.

השופטת פוגעת בזדון באם חד הורית ובילד עם צרכים מיוחדים, מדברת בשפת שוק ואיימה על האם ש"תעלה אותה על טיל", השתלחה בעדים, בתובעת ובעורכי הדין.

לא ברור כיצד הנהלת בתי המשפט מעסיקה שופטת כזו, שמעלימה מידע בפרוטוקולים, מנהלת דיונים בשיטה של הפחדה ואיומים, בדרך בריונית, כיצד יכולה שופטת כזו לנהל דיונים בכלל ודיונים שעוסקים בעניינו של קטין בעל צרכים מיוחדים בפרט.

מדובר בסיפור שהינו טרגדיה – מדובר לא רק באיום, אלא בהרס טוטאלי של חיי התובעת וחיי בנה.

השופטת לא הוכשרה ולא נבדקה ומנהלת טרור באולם בית המשפט."
במהלך הדיונים השיתה גליק נגד התובעת הוצאות עונשיות במטרה לדרדר את האם לעוני וחיי דלפונות, תוך שהאם הפכה לנרדפת על ידי ההוצאה לפועל וריביות העושק הנהוגות שם. האם טענה, כי מחדליה של השופטת בהטילה נגד האם הוצאות אסטרונומיות, שהוטלו נגדה לא כאקט שיפוטי הנובע משקילה ראויה של העובדות שעמדו בפניה, אלא כאקט זדוני הנובע מפאתוס של שנאה ומשטמה שפיתחה נגד האם (נאת המראה ל.ש.ט.) עולים כדי פעולות בזדון ועל כן השופטת ושולחתה מדינת ישראל, אחראים לנזקים שנגרמו לתובעת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה