זהבה קאודרס בנר שופטת בימ"ש שלום עכו – הוציאה צו מניעת הטרדה מאיימת בניגוד לחוק

זהבה קאודרס בנר שופטת בימ"ש שלום עכו – הוציאה צו מניעת הטרדה מאיימת בניגוד לחוק
זהבה קאודרס בנר שופטת בימ"ש שלום עכו – הוציאה צו מניעת הטרדה מאיימת בניגוד לחוק
רותם אלבז אלקובי פקידת סעד לחוק הנוער לשכת הרווחה כרמיאל, הגישה צו הטרדה מאיימת כנגד עיתונאית. בבקשה שיקרה את בית המשפט וטענה: "הפרסומים אותם מפרסמת הגב' לורי שם טוב הינם שקריים והינם הוצאת דיבה, פגיעה בשמי הטוב, פגיעה בפרטיות ועוד".

זהבה קאודרס בנר הוציאה צווים בניגוד לחוק – השופטת דנה עופר ביטלה את כל הצווים שלה

זהבה קאודרס בנר, הוציאה החלטות הזויות, שלא נתמכות כלל בצו הטרדה מאיימת, בין היתר החליטה, כשהיא כותבת זאת בהדגשה:

"הנני מורה למשיבה להסיר את כל הפרסומים הקשורים למבקשת בתוך 24 שעות מיום קבלתה צו זה ולהימנע מלפרסם כל דבר אחר בהקשר למבקשת אשר פוגע בשמה הטוב".

בהמשך הוציאה זהבה קאודרס בנר החלטה נוספת בה כתבה:

"הנני פונה למפקחת המחוזית, הגב' הייפא טועמה, וכן לגב' שולה מנחם – מנהלת שירותי הרווחה בכרמיאל, כי תסייענה ותעשה כל מאמץ באופן מיידי לאתר את המשיבה ולפעול במסגרת משרד הרווחה וכל גורם אחר הנדרש כולל גורמים משפטיים על מנת שיוסרו כל הפרסומים, כפי שקבעתי בצו וכן לפנות למשטרה על מנת שתפעל גם במישור הפלילי עפ"י הנסיבות במידת הצורך…".

לקריאה בקובץ PDF צווים של זהבה קאודרס בנר שלא נתמכים בחוק ה"ט 20845-07-14 – הקליקו כ-א-ן.

החלטות הזויות אלה, אין להן כל תימוכין או אחיזה בחוק הטרדה מאיימת שהוא מאוד ברור. לקאודרס-בנר לא היתה כל סמכות להסיר פרסומים ובוודאי לא לפנות למשטרה, מה גם שפסקי הדין וההחלטות נגד פקידת הסעד מפורסמים בגלוי באתרים המשפטיים.

העיתונאית הגישה בקשה לבית המשפט לבטל את הצווים שניתנו על ידי קאודרס-בנר, כשצויין בבקשה שמדובר בפקידת סעד פושטת רגל שביצעה מעשים בעלי גוון פלילי: פיזרה צ'קים ללא כיסוי, ניהלה חברות שפעלו בשוק האפור, פתחה פתחה מוסך, פתחה חברה לניכיון שיקים, פתחה חברה לעופות, הונתה אנשים קשי יום, ונפתחו נגדה 11 תיקי הוצל"פ והיא נתבעת על ידי בנקים שונים.

ביום 30/7/14 כבוד השופטת דנה עופר ביטלה את הצווים, ובפסק הדין ציינה:

"החוק למניעת הטרדה מאיימת, התשס"ב-2001, לא נועד לטפל בפרסומים פוגעניים ברשת האינטרנט, והוא לא נתן בידי בית המשפט, במסגרת זו, כלים למנוע פרסומים מעין אלה.
צו הטרדה מאיימת, כמפורט בסעיף 5 לחוק, אינו יכול לאסור המשך פגיעה בדרך של פרסום באינטרנט או בכלי תקשורת אחרים.
סוף דבר:
הבקשה נדחית. הצווים מיום 10.7.14 ומיום 17.7.14 – מבוטלים
."


ה"ט 20845-07-14 רותם אלבז אלקובי – פסק דין המבטל צו הטרדה מאיימת – שופטת דנה עופר


ה"ט 20845-07-14 רותם אלבז אלקובי – פסק דין המבטל צו הטרדה מאיימת – שופטת דנה עופר
העיתונאית הגישה נגד זהבה קאודרס בנר תלונה לנתל"ש, בה דרשה את פיטוריה לאלתר והסרת חסינותה, על מנת שתוכל לתבוע אותה בגין ההחלטות ההזויות שהוציאה שאינן נתמכות בחוק.



לקריאת פסקי דין והחלטות מנט משפט בתיקים פתוחים נגד רותם אלבז אלקובי – תיק פש"ר 20218-08-09 – הקליקו כ-א-ן – קובץ PDF

רותם אלבז אלקובי פק"ס לחוק הנוער הגישה במעמד צד אחד צו הטרדה מאיימת להסרת פרסום נגדה שהיא פושטת רגל – הבקשה שלה נדחתה על הסף! לקריאת הבקשה של אלבז אלקובי בקובץ PDF הקליקו כ-א-ן.

לקריאת בקשה שהגישה העיתונאית להסרת צו איסור פרסום ולביטול הצווים שהוציאה פקידת הסעד רותם אלבז אלקובי – הקליקו כ-א-ן – קובץ PDF

פסק דין כבוד השופטת דנה עופר המבטל את הצווים שהוצאו על ידי זהבה קאודרס בנר – קובץ PDF

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה