ורדה אלשייך שופטת בדימוס נתבעת על ידי משה בדש על שחיתות

אפריל 2014 - ורדה אלשייך שופטת בדימוס פעלה בניגוד עניינים בפירוק תשלובת פיקנטי של איש העסקים משה בדש - "צבע הכסף" - רשת ב'

במשטרה בודקים חומר שהגיש איש העסקים משה בדש הבעלים לשעבר של תשלובת פיקנטי, הטוען כי השופטת ורדה אלשייך פעלה בניגוד עניינים.



איש העסקים משה בדש לשעבר מבעלי תשלובת פיקנטי, הגיש לאחרונה ליחידת לה"ב 443 חומר שממנו עולה לכאורה, כי השופטת בדימוס ורדה אלשייך פעלה בניגוד עניינים בעת הליך הפירוק של חברת פיקנטי, עת שמהחלטותיה נהנתה חברת אוסם.
בדש הכין טיוטת תביעה שאותה ייעד להגשה לבית משפט מחוזי בחיפה, אולם בטרם ההגשה, פנה למשטרה שכן לדבריו, ישנו חשד לפלילים - העיקר הוא בקשר החברי הקרוב שהיה לאלשייך עם עו"ד אלי זוהר שכיהן כדירקטור באוסם. מדובר בקשר הון - משפט.
עו"ד אלי זוהר אמר כי הקשר בינו לבין אלשייך "היא היתה חניכה שלי בצופים... היא פסקה בעדי... היא אישה הגונה ואני רואה את עצמי איש הגון...מה קרה? התחילו לכתוב שהיא נושאת פנים לכאן או לכאן אז החלטתי שאני לא מופיע אצלה".
ואיך מגיבה השופטת אלשייך לטיוטת התביעה? היא אומרת "לא ניתן לתבוע אותי על פעילותי כשופטת, לכן אם היו לבדש טענות, הוא היה צריך להגיש ערעור על החלטותיי".

4 תגובות:


  1. עלות ייצור המזון בישראל זולה מארה"ב ומאירופה. בישראל עלות שכר העבודה פחות מחצית ממדינות אלו כמו כן בישראל מחיר החשמל זול יותר . מאזני חברות המזון בישראל מראות רווחים בדומה לעולם . אך בישראל מחירי המזון לצרכן פי שניים עד שלושה מאירופה וארה"ב בהתאמה. אזי ברור שחלק ניכר מהרווח נשאר בחו"ל ככספי תיווך והעברה לחברות על ייבוא וחברות משמשות כמקלטי מס. שוק המזון בישראל למעלה מ-60 מיליארד מה שאומר שלפחות 20 מיליארד ₪ כל שנה מועלמים ממס הכנסה בשיטות אלו ונשארים בחו"ל ובכך פוגעים בכלכלה בארץ.

    הפשע הקשה והמזיק ביותר במדינה נחשב כאשר שופט מקבל כסף מבעל דין!!! וקשה שבעתים שכסף זה ניתן על מנת לחסל מתחרה עסקי!!!וקשה שבעתים ברבוע כאשר הכסף מוביל לפגיעה בכלל הציבור!!! וחמור יותר כאשר כל מערכת המשפט המשטרה יודעים על תשלום הכסף וכולם שותקים!!!האם מדינה יכולה להמשיך ולהתקיים כאשר שופט משמש זרוע של פושעים!??? זה קרה בישראל, החומר גלוי וכל מה שנקרא מערכת הצדק שותקת!!!


    ככה חיסלו את פיקנטי והמערכת המשפטית שיתפה פעולה עם הקרטל כשפיקנטי ומשה בדש ייצרו מוצרים זולים יותר ומכרו לציבור בזול יצרה חברת אסם קרטל של יצרנים/פושעים לחיסולה של פיקנטי באמצעות "קרטל". ובהפעלת השופטת ורדה אלשיך VARDA ALSHECH נגד פיקנטי ומניעת חקירה שפיקנטי דרשה , אלשיך קיבלה תדרוכים מאנשי אסם וכך בשילוב הזוג אלשיך חוסלה פיקנטי. אחר כך המחירים בשוק המזון דאו לשחקים. מה שלא פחות מושחת שהממונה על ההגבלים העסקיים אז דר' דוד תדמור ייצג קודם את דן פרופר-אסם, עצם את עיניו לפעולות החיסול ולא חקר את תלונות פיקנטי המלוות בהקלטות/תצהירים שמפלילות את אסם וחברי הקרטל, וקשר האליטות המשפטיות והעסקיות הגנו על זה. אחר כך מתפלאים שיש ריכוזיות ושהמחירים עולים. בעלה של אלשיך מונה למנהל בחברת אסם בגיל 77 וכן בקואופ הרבוע הכחול . מעשיה החמורים של אלשיך אפשרו בדרך זו לאסם להרוויח מיליארדים, והיא מרוויחה מאות אלפים דרך בעלה לכן :
    "חובה להקים ועדת חקירה ממלכתית(שתורכב שלא על ידי נשיא בית המשפט העליון) שתבדוק את הטענות של פיקנטי ו משה בדש על חלקה של השופטת ורדה אלשיך VARDA ALSHECH ביצירת הריכוזיות בשוק המזון ובדאית מחירי המזון כמו כן את ניגוד העניינים של אלשיך בתיק פיקנטי ובתיק קלאבמרקט כאשר בראשון נטען שיש לה קשר לחברת אסם ולאחרונה נודע שבעלה מקבל כסף רב מאסם והחמור הסתרת קשריה, בעלה יוסף מכהן במספר רב של חברות ובין היתר גם בנכסים והשקעות בע"מ ברשת הרבוע הכחול שגם הם מרוויחים מחיסול שתי החברות קלאב מרקט ופיקנטי ובשני המקרים חובה היה על השופטת ורדה אלשיך להודיע לצדדים ולפסול את עצמה אך היא בחרה להסתיר. חקירה קצרה לסיבות ריכוזיות המזון ולמחירים הגבוהים בארץ תוביל למסקנה הברורה שהשופטת ורדה אלשיך אשמה בכשל שוק זה במזיד ,פעם אחת כשחיסלה את חברת פיקנטי ,בשרות חברת אסם ופעם שנייה בחיסול קלאב-מרקט וכך חוסלו גם ספקיה הקטנים, פעולות אלו ששרתו את חברת אסם. ופעולותיה ההרסניות הועילו לרוחי חברת אסם במיליארדי שקלים מאז ההחלטות. לא צריך להיות משפטן ו/או כלכלן דגול מספיק מוח בריא להבין שהגברת ורדה אלשיך פועלת בניגוד לחוק ומסכנת את המשך קיום העם היהודי כאשר בפועל היא גורמת לריכוזיות מטורפת המעלה את מחירי המזון למשפחה ב2400 ₪ בקרוב לחודש, בהשוואה למדינות בעולם. כמו כן היא מסכנת את חסכונות הציבור ע"י אישור תספורות באג"ח כאשר היא באמצעות היחצ"ן משה תאומים יוצרים מצגים כוזבים כאילו היא שומרת על המשקיע הקטן בעוד היא פוגעת בחסכונות הציבור מחד וגורמת להפקרות מחירים , במעשים אלו הצליחה השופטת ורדה אלשיך במקומות בהם נכשלו ארגוני החבלה-להבריח צעירים מהארץ - בעלה בן ה-77 דירקטור בחברת אסם בשכר שמן." http://www.youtube.com/watch?v=E3CvAqac6kg
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=562946730479368&set=pcb.1412897435628602&type=1&theater
    https://www.facebook.com/groups/Israelforum/575210115844865/

    השבמחק

  2. איירין ברקוביץ' – לא בישראל

    בארה"ב נלחמה גיבורה בשם איירין ברקוביץ', למען נפגעי חומרים מסרטנים של חברת ענק שנתמכה בגורמי ממשל. איירין זכתה בגדול, אנשי העיירה שחלו בסרטן זכו לפיצוי במיליוני שקלים, הלוחמת הפכה לדמות מופת של עשיית צדק במשפט, ואנו כולנו זכינו לראות גם סרט הוליוודי בכיכובה של ג'וליה רוברטס.

    מתי דבר כזה יקרה בישראל? והכי אין בישראל מספיק עוולות, כדי שהצדק יזרח?

    בישראל יש עוולות רבות ודומות, אבל אין מי שישמע אותן, כי מערכת המשפט חולה:
    א. שערי המשפט נעולים כיום על ידי אגרות משפט, שכל מי שנגרם לו עוול עצום ורב לא יוכל לשלם את האחוז המתבקש ממנו מיד בתחילת המשפט.
    ב. ועוד, אין בישראל מושבעים במשפט - כדי שהציבור יעשה את הצדק ולא כמה שכירים העוטים גלימה שחורה.

    חיסול תשלובת פיקנטי זו דוגמא מאלפת ששום ז'אן דארק, ברקוביץ' או גיבור קרבות ידוע ברשויות המס, הלא הוא משה בדש, לא יכול היה למנוע.
    אוסם תנובה ואחרים חברו יחד על ראשו של משה בדש כדי לחסל את תשלובת פיקנטי שלו בשל תחרות בה פתח על מחירי הבמבה. הוא האמין בשופטים, והם קנו את השופטת ורדה אלשיך – שהייתה ממונה בלעדית במשך כ- 15 שנה על פירוק חברות. היא קיבלה כמובן את התיק ומינתה לחברות מפרק שנשמע להוראותיה עד לחיסולן. השופטת זכתה לבעל כה חכם, שבגיל 80 לערך מונה לדירקטור באוסם ועוד חברות במשק, וזוכה למאות אלפי שקלים - והמבין יבין.

    כדי לתקן את העוול במשפט בשיתוף בעלי ההון (אוסם) והשלטון (השופטת) הוא הגיש תביעה במיליארד שקלים, ושם נעצר. הוא נדרש לשלם אגרת משפט של 1.25%, דהיינו 12,500,000 ₪, בקשתו לפטור מאגרה או לדחייתה – לא נתקבלה. הוא ערער לבית המשפט העליון וגם שם לא פתחו לו שער. התביעה - שהייתה בוודאי מעניינת כל אדם בישראל - נזרקה מכל המדרגות, ושופטים סגרו שורות למען שופטת רודפת בצע כמותם.

    דבר כזה לא היה קורה במשפט עם מושבעים, הם היו מגלים עניין בטענות של משה בדש, ואף היו שואלים: כמה הרוויחה אוסם משליטתה המוחלטת בחטיף הבמבה? כמה מיליארדים היא גזלה מפיהם של תינוקות? וכמה התקשו אמהות צעירות לשלם על הבמבה של אוסם, כאשר פיקנטי מכרה אותה במחיר הפחות פי 10 מזו של אוסם?

    וכך היו פוסקים המושבעים: כמידת הרווחים שעשתה אוסם, כך הם יחייבו אותה לשלם פיצויים עונשיים לפיקנטי. הם לא היו משאירים את הרווח אצל המעוול אלא מעבירים אותו לקורבן. כך עושים צדק וגם נקמה במעוול הגדול – ומידה תחת מידה.

    אנו מרבים לראות סרטים ההוליוודיים, לכן איננו יודעים ששיטת המושבעים איננה שייכת רק לארה"ב, אלא לכל המעצמות הנאורות, כמו: קנדה, בריטניה, אוסטרליה, בלגיה, שבדיה, צרפת, נורבגיה, ואפילו בדרום קוריאה, ביפן, ובהונג קונג אימצו אותה. שם מובטח לאזרח לא רק צדק חברתי אלא גם שגיבורים כמו בורוקוביץ ובדש יזכו לצדק ורבים יהנו מזה: תינוקות וגם אימהות, בשל תחרות אמתית והוזלה ביוקר המחייה לכולם.

    השבמחק
  3. חמור מאוד. ומראה רצף של שחיתות.
    השופטת ורדה אלשיך קיבלה באופן אוטומטי את כל התיקים הכלכליים החשובים קיבלה טובות הנאה באמצעות בעלה ברצף מאוד ברור של תמורה.
    1. אחרי חיסול פיקנטי הפך לדירקטור באוסם.
    2. נתנה החלטות בתיק הקשור לבנק הבינלאומי שבעלה היה דירקטור בחברת האם שלו.
    3. פסקה במקרים בהם הדיון השפיע ישירות על רשתות השיווק בישראל למרות שבעלה היה חבר דריקטוריון של "הריבוע הכחול" (האמא של מגה)
    4. פסקה בנוגע לשינוי המבנה של חברת "דן" ואח"כ בעלה מונה לדירקטור בחברה.
    5. אישרה את מכירת "נטויז'ן" ל"דיסקונט השקעות" אחר כך מונה בעלה לדירקטור בחברת "נטויז'ן"
    6. פסקה בתיקים הקשורים לבנק הפועלים, אח"כ מונה בעלה לדירקטור בחברת "שיכון ובינוי" הנשלטת על ידי שרי אריסון(בעלת השליטה בבנק הפועלים)
    7. האם הכל "במקרה" והשופטת שלנו ישרה כסרגל?! יבא המקרה בו זייפה פרוטוקול של דיון ויוכיח שלא כך הדבר...
    רק לי זה נראה תמוה???

    השבמחק
  4. איך זה קרה? מדוע לא שואלים לאן נעלמו כספי האזרחים? מדוע מחירי המזון בישראל קפצו ועולים פי ש- 2-3 מהעולם? התשובה פשוטה, מפעלי המזון ואחרים הבינו שבתשלומי שוחד אפשר להסדיר את השוק והם הצליחו בענק! אנחנו נשדדים והם מתעשרים והצמד יוסף וורדה אלשיך צוחקים כל הדרך לבנק ולאחרונה קנו פנטהאוז ענק ומפואר ברמת אביב! ! בעבר שילמנו על מוצרי מזון פחות מארה"ב (1997)!!!כך זה עבד חברת אסם רוקמת מתן כסף לשופטת ורדה אלשיך באמצעות מקורבים ובעלה, השופטת ורדה אלשיך פועלת כזרוע של פושעי אסם ומחסלת את חברת פיקנטי שמתחרה בבמבה של אסם בעלה יוסף אלשיך מקבל כסף רב מאסם והכל היסטוריה המחירים דואים ואין תחרות. הממונה על ההגבלים דאז דר דוד תדמור לא עושה דבר כנ"ל משטרת ישראל!!! התוצאה משפחה בישראל מאז 1997 משלמת כל שנה יותר כ-30.000 ש"ח יותר על מזון וצריכה! השופטת מתעשרת מקומבינות שוחד באמצעות בעלה אסם מכפילה את רווחיה מדי שנה! ואלשיך הפכה לחוד החנית של קשרי הון משפט נגד האזרח!!! הגיע הזמן לפתוח בחקירה פלילית נגד אלשיך וחבריה להכניס אותם לכלא ולחלט את רכושם!

    השבמחק