השופטת חנה ינון: מידע מודיעיני או מזימה ודברי שטנה מעו"ד צ'ארלי בוזגלו

אפריל 2012 - מדובר בתביעת דיבה איגוד העו"ס, ועובדת סוציאלית לחוק הנוער אתי דור דוברובינסקי נגד שני בלוגרים אשר חשפו וחושפים פשעי משרד הרווחה. התובעים מיוצגים ע"י עו"ד צ'ארלי בוזגלו. הנתבעים, הבלוגרית ל' היתה מיוצגת ע"י עו"ד, והבלוגר י' לא מיוצג.
עם תחילת הדיון הוציאה השופטת חנה ינון את הבלוגר והבלוגרית מאולם בתואנה כי "התפרעו". חנה ינון הוציאה גם את הצופים מבלי שנימקה על כך ותיעדה את דבר הוצאתם בפרוטוקול. בפועל הדיון התנהל בדלתיים סגורות ללא נוכחות הנתבעים, כאשר הנתבע י' אינו מיוצג.

השופטת חנה ינון: מידע מודיעיני או מזימה ודברי שטנה מעו"ד צ'ארלי בוזגלו -


בעקבות התנהגותה התוקפנית של השופטת חנה ינון הוגשו כנגדה תלונות על רמיסה ברגל גסה עיקרון פומביות הדיון, פגיעה בכבודם של הצופים , התנהגות פוגענית, וניהול משפט לקוי.


בתגובת נציבות תלונות הציבור לתלונה נכתב: "כבוד השופטת מסרה, כי בבוקר הדיון ולפני שהחל, התייצבו קצין ביטחון ושני אנשי משמר בית המשפט בלשכתה, והודיעו לה כי מנסיונם ומתוקף הודעת בא כוח התובעים (צ'ארלי בוזגלו), עתיד להיות יום קשה שכן הנתבע.... ידוע להם כאדם...."

השופטת לא ציינה בפרוטוקול מאומה אודות הודעה שהגיעה מצ'ארלי בוזגלו ב.כ התובעים נגד הנתבעים.

באותם ימים קיבלה הנתבעת ל' הודעות שטנה ברשת האינטרנט מעו"ד רז בן דור או מתחזה:

הודעה מ- 27 באפריל 2012:
"ל', את אשה אלימה ומסוכנת. טוב עשתה רשות הרווחה שלקחה את ילדייך. אני מאוד שהם לא יעשו את הטעות ויחזירו לך את ילדייך.
אני אגיע לדיון כדי לחזק את התובעת שהנה אדם משכמה ומעלה ומאחל לך הפסד צורב במשפט.
הגיע הזמן שיסתמו לך ולשכמותך את הפה, תפסת יותר מידי תחת
"

הודעה מ- 30 באפריל 2012 (יום הדיון):
"חבל שאת מסלפת ומשקרת לכל אורך הדרך את שאירע במהלך הדיון. ראשית היית צריכה לגלות לציבור איך השופטת המקצועית והמעולה חנה ינון זרקה אותך ואת החבר האידיוט שלך (שמתחזה למדליק משואה) מהאולם על ההתחלה לאחר שהתחלתם לצעוק כמו צמד מפגרים. שנית את יודעת היטב שהתביעה של דודה שלי, אתי דור מוצדקת ונכונה ואת (כמו גם חברך האוויל) בדרך לשלם לה פיצוי. שלישית אני יודע היטב שאת אחראית לצילומים בבימ"ש בלי שיינתן לך היתר ועל כך בכוונתי להגיש נגדך תלונה במשטרה. רביעית אם לא תסירי את ההשמצות נגדי מהאתר שלך תוך 24 שעות את בדרך לחטוף את תביעת לשון הרע."

משוא פנים של השופטת חנה ינון
שופט בבית משפט חייב ביושר לנהוג ללא משוא פנים, או אפלייה. לא כך נהגה השופטת חנה ינון. השופטת קיבלה הודעת שטנה מהועברה מב.כ התובעים צ'ארלי בוזגלו, לא תיעדה בפרוטוקול את תכנה ושולחה, לא יידעה את הנתבעים בהודעת השטנה נגדם, ולכן לא יכלו להתייחס לדברי השטנה נגדם.
בנוסף חנה ינון לא יידעה את הנתבעים על החשש הממשי לדעה המקדמית שיש לה נגדם עקב הודעת השטנה ששלח צ'ארלי בוזגלו לבית המשפט.

התנהגותו של עו"ד צ'ארלי בוזגלו מדיפה ריח של דברי שטנה ומזימה נגד הנתבעים
ע"פ טענת חנה ינון, צ'ארלי בוזגלו שלח הודעה למשמר בית המשפט, בסמוך ליום הדיון, ובה דברי שטנה נגד הנתבעים. בנוסף הנתבעת ל' באותו זמן וגם אחרי הדיון קיבלה הודעות שטנה והטרדה מעו"ד רז בן דור או מתחזה. ההודעה הכילה תכנים שפורסמו בעבר ברשת או כאלו שרק שמי נכח בדיון ידע אותם כגון צ'ארלי בוזגלו.

נובמבר 2012 - חנה ינון הודתה בפני הנציבות תלונות כי קיבלה מב.כ התובעים צ'ארלי בוזגלו הודעת שיטנה נגד הנתבעים

חנה יינון מלכלכת נגד הנתבעים ומוציאה אותם מההליך השיפוטי
אפריל 2012 - פרוטקול דיון: חנה ינון מטייחת את הודעת השטנה של צ'ארלי בוזגלו ב.כ התובעים נגד הנתבעים


סוף דבר

השופטת חנה ינון פעלה במשוא פנים נגד הנתבעים, ולא יידעה אותם על הודעת השטנה שנשלחה ע"י ב.כ התובעים עו"ד צ'ארלי בוזגלו נגדם טרם המשפט. צ'ארלי בוזגלו פעל לכאורה נגד הנתבעים בדרך עלילה הטרדה ומזימה כדי לצבור נקודות לטובתו וטובת מרשיו טרם המשפט.

קישורים:

תלונה נגד השופטת חנה ינון - בית משפט השלום תל אביב ת"א -10-09 - התנהגות פוגענית, וניהול משפט לקוי - מאי 2012 - בתחילת דיון שיפוטי בענייני לשון הרע הוציאה השופטת חנה ינון מאולם בית המשפט בעל דין, נתבע, לא מיוצג, למהלך הרוב המכריע של הדיון, כך שלא יכל לשמוע טענות התובעים ולהגיב עליהם בזמן אמת. חנה ינון הוציאה גם את הצופים מהאולם ולא נתנה לכך ביטוי בפרוטוקול. השופטת חנה ינון השתמשה במילים פוגעניות נגד הנתבע בתחילת הדיון לעיני הנוכחים באולם. התנהגותה של השופטת חנה ינון גרמה לחוסר אמון הציבור במערכת המשפט והדיפה ריח של משוא פנים, שיקולים זרים...

תלונה נגד השופטת חנה ינון - רמסה ברגל גסה את עיקרון פומביות הדיון, פגעה בכבודם של הצופים - פומביות הדיון הינה כי המשפט מתנהל באולם פתוח בו רשאי הקהל הרחב לצפות ולהיות עד לדיון. פומביות הדיון הינה הערובה העיקרית לתקינות ההליך המשפטי דהיינו בתחום עשיית הצדק ובירור האמת הלכה למעשה ובתחום מראית פני הצדק קבל עם ועדה...

חנה ינון, שופטת בית משפט שלום תל אביב - ניהול משפט לקוי ומלוכלך - אפריל 2012 - מדובר בתביעת דיבה איגוד העו"ס, ועובדת סוציאלית לחוק הנוער אתי דור דוברובינסקי נגד שני בלוגרים אשר חשפו וחושפים פשעי משרד הרווחה. הבלוגרית ל' היתה מיוצגת ע"י עו"ד, והבלוגר י' לא מיוצג...

איציק פרי - יו"ר איגוד העו"ס - עדות עילגת ומזלזלת בבית משפט -
איציק פרי - יו"ר איגוד העו"ס - עדות עילגת ומזלזלת בבית משפט נגד אזרחים
איציק פרי - עדות עילגת ומזלזלת
30 אפריל 2012 - איציק פרי יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים הופיע להעיד בבית משפט שלום בתביעה ת"א 24514-10-09 שהוא מנהל כיו"ר האיגוד נגד נפגעים מרשויות הרווחה משום שלטענתו העובדים הסוציאליים חשים פגועים מהביקורת המופנת אליהם -  איציק פרי הציג בעדות עילגת ומזלזלת לבית משפט ולאזרח את הצד המכוער של המאפיינים הפאשיסטיים המובהקים בהם לוקים רשויות הרווחה: משקרים בבתי משפט, עובדים בצורה פרועה ללא ביקורת אך מקבלים גיבוי מלא מהממונים, אינם טורחים להציג עצמם בפני האזרח, חוסר מקצועיות, טיוח, מוסר כפול, נפוטיזם ועוד...

שקרים ומניפולציות לסחר בילדים - עובדת סוציאלית אתי דור דוברוביניסקי לשכת הרווחה רמת גן - מאי 2012 - פקידי סעד לחוק הנוער מקבלים מבתי משפט ע"פ נורמה סמכויות סטטוטוריות לחרוץ גורלות ילדים ומשפחות, ואשר לא ניתן לערער על התנהגותם והחלטותיהם. ערכאות הערעור מצטטות מוצא פיהם של פקידי הסעד כ"תורה מסיני". נורמה זאת מהווה לרשויות הרווחה קרקע פוריה לסחור בילדים כרצונן במסגרות מופרטות וטיפוליות שונות ומשונות באין מפריע, על גבם ועתידם של ילדים ומשפחותיהם, כפי שנעשה בספרד הפאשיסטית בימי הרודן פרנסיסקו פרנקו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה