בית משפט לענייני משפחה - אי צדק בדלתיים סגורות -שתפו את הציבור

בבתי משפט פליליים, אזרחיים יכול כל אדם להיות נוכח בדיון מבלי להזדהות. נוכחות זאת היא מעין פיקוח הציבור על הדיונים בבתי משפט אלו. בבתי משפט לענייני משפחה המצב שונה, השופט הוא הקובע מי יהיה נוכח בדיון.
רשויות הרווחה מתנגדות לשקיפות הדיונים בתירוץ של "טובת הילד" ואולם אם הציבור היה יודע את המתרחש בבתי משפט לענייני משפחה זה היה הסוף של חלק נרחב מרשויות הרווחה. אפשר לחוקק פרסום ההחלטות ופיסקי הדין תוך שמירת הפרטיות.
החיסיון גורם לרשויות הרווחה להיות מנותקים מדעת הקהל. ה"מומחים" משקרים בבתי משפט לענייני משפחה ומציגים חוות דעת "מקצועיות" בבתי משפט אלו, רחוק מעיני הציבור, ויוצרים כאב וסבל לאזרחים טובים ומסורים עקב החלטות שיפוטיות שגויות.
שתפו את הציבור הרחב במתרחש מאחורי ה"דלתיים הסגורות", אפשר לתקן את המעוות ... 
 
 קישורים:
  • השופטת חרגה מהחוק ומהכללים - נער אושפז בבית חולים פסיכיאטרי בניגוד לחוק NEWS1 - רות אברהם

 במאי 2009 פורסם המאמר: "השופטת חרגה מהחוק ומהכללים - נער אושפז בבית חולים", רות אברהם, NEWS1.

6 תגובות:

  1. עשרות הורים אינם רואים את ילדיהם חודשים רבים עקב עיכוב פקידי סעד בהגשת תסקירים. השופט ישעיהו טישלר החליט לחשוף את התופעה והעביר את התייחסותו בנושא לשר העבודה והרווחה, יצחק (בוז'י) הרצוג למנכ"ל נחום איצקוביץ ולמפקחת מחוז הדרום, מירי בקר. זאת, "כדי שידעו מהי המצוקה, וכיצד זו משפיעה על גורלן של משפחות רבות". לדבריו, "לא ניתן להשלים עם המציאות שבה משפחות ממתינות חודשים ארוכים לקבלת תסקיר בעניינן, ובוודאי שלא ניתן להשלים עם המציאות שבעלי הדין אינם יכולים לדעת אף מה הוא מועד המשוער שבו עניינם יטופל"

    ראו קישור: http://pkidat-saad.blogspot.com/2009/01/blog-post_05.html

    השבמחק
  2. רווחה לא עוזרת רק מחפשת ילדים עניים למלא פנימיות כדי לקבל כספים

    השבמחק
  3. ילדתי מנותקת מאבא ואמא ו3אחיה 8 חודשים לא ראיתי אותה מבקשת לראותה כותבת מכתבים וטלפונים שנה לא בבית מבקשת מהשופטת דיון ואין תשובה .
    פיתחו שערי שמים עד מתי זעקת ילדי ישראל הכלואים
    בפנימיות יתומי רווחה להורים עניים אבא ואמא ו3 אחיה עד מתי סיבלנו וכאבנו על ילדה כלואה בניגוד לרצונה מתחננת לחזור הביתה ושואלת למה למה הוציאו אותי מהבית .

    השבמחק
  4. ביקשנו מהשופטת דיון מסרבת 8וחצי חודשים לא נפגשנו עם ביתנו מסרבת לתת לנו לעיין בחומר החסוי .
    נשלח מכתב שיקרי ללא דיון רק שופטת המקשיבה לרווחה
    אנחנו רוצים את ביתנו אנחנו לא נוותר לא הוצגו לנו תנאים - נרמז על שתיקה לא לפנות לעיתונאים לא לכתוב באינטרנט למה מהססת שופטת לקבוע דיון למה מפחדת להראות את החומר החסוי .

    השבמחק
  5. שקרים שקרים רק כדי לאנוס משפחה קשר עם רווחה האונסת אם לחתום באיומים לקחת את כל ילדיה אחד אחד

    השבמחק
  6. שינוים ברווחת עמק חפר כמו בכל מלחמה כולם מפסידים .

    השבמחק